Met de knie tegen de grond den bocht in.

Rijervaring, foto's en geschiedenis van sport/supersport motoren.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Geofn#60 » Wo Okt 31, 2007 10:32 pm

KMS143 schreef:Proficiat met je eerste KD. Da is altijd een zalig moment in het leven van een motorijder :duim:

Je moet zeker op circuit gaan rijden, uw sliders smelten er als sneeuw voor de zon, tenzij ge titanium sliders neemt natuurlijk :)

ah zijn da goeie dan?

hebe r al 4 sets doorgejaagd op 4 koersen tijd :zwijg:
Geofn#60
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor -JP- » Do Nov 01, 2007 6:41 am

Die van Arlen Ness al geprobeerd?
Die slijten super langzaam.

Geofn#60 schreef:ah zijn da goeie dan?

Afbeelding
Gebruikers-avatar
-JP-
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Sanka » Do Nov 01, 2007 6:48 am

-JP- schreef:Die van Arlen Ness al geprobeerd?

:?

Ik verslijt die arlen ness kneesliders op 3 (!) SESSIES van 20 min...
Ik kom er met moeite een circuitdag mee toe, dan heb ik ze beide omgedraaid en van kant gewisseld tot ik nog 2 dunne stukjes plastiek overhou.

Nu heb ik 4 paar van spyke gekocht en hoop dat ze wat langer meegaan. (heb ze ook maar 15€ per set moeten betalen :rolleyes: )

Sanka
Ik HAAT mensen die hun zin nooit

http://sankaspictures.blogspot.com
Gebruikers-avatar
Sanka
2fast4u.be pro member

Berichtdoor yves_0016 » Do Nov 01, 2007 9:25 am

Sanka schreef::?

Ik kom er met moeite een circuitdag mee toe, dan heb ik ze beide omgedraaid en van kant gewisseld tot ik nog 2 dunne stukjes plastiek overhou.

Nu heb ik 4 paar van spyke gekocht en hoop dat ze wat langer meegaan. (heb ze ook maar 15€ per set moeten betalen :rolleyes: )

Sanka

Hey Sanka!

Ik had dat vroeger ook, die van IXS bvb. waren op nog geen dag Zolder weg (vooral de rechts uiteraard...:D ). Op Franco viel het nog wel mee. Wel, ik heb recentelijk een pak van Dainese aangeschaft en die sliders zijn echt niet te doen. Die verslijten gewoonweg bijna niet! Moet je eens proberen!

Grtz,

Yves

PS: het was trouwens leuk je even IRL te leren kennen, ik ben de maat van ninja-san die vorige vrijdag mee was naar Zolder.;)
Gebruikers-avatar
yves_0016
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor astroboy » Do Nov 01, 2007 10:04 am

yves_0016Quote:
Geplaatst door Sanka

Sanka

Hey Sanka!

Ik had dat vroeger ook, die van IXS bvb. waren op nog geen dag Zolder weg (vooral de rechts uiteraard...:D ). Op Franco viel het nog wel mee. Wel, ik heb recentelijk een pak van Dainese aangeschaft en die sliders zijn echt niet te doen. Die verslijten gewoonweg bijna niet! Moet je eens proberen!

Grtz,

Yves

PS: het was trouwens leuk je even IRL te leren kennen, ik ben de maat van ninja-san die vorige vrijdag mee was naar Zolder.;)Vandaag 06:48SankaQuote:
Geplaatst door -JP-
Die van Arlen Ness al geprobeerd?

Sanka

In de laatste motorwereld, worden 20 paar kneesliders getest. mss interesant voor de circuitrijders hier. De sliders van alpinestars kwamen er als beste uit dacht ik.
superduken is de max!
Gebruikers-avatar
astroboy
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor FireBlader » Do Nov 01, 2007 1:14 pm

Geofn#60 schreef:ah zijn da goeie dan?

Rijde gij uw knie tegen de grond op rechte stukken ook ofzo :D

Met titanium sliders doe ik toch wel vrij lang om eerlijk te zijn. Jij zal gewoon een pak harder gaan en uw sliders dus harder op de proef stellen. :duim:
[SIZE="5"][color="Red"]WWW.INTER-TRACK.BE[/color][/SIZE]
Gebruikers-avatar
FireBlader
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor -JP- » Vr Nov 02, 2007 8:53 am

Strange, bij mij gaan die goed mee.
Het zal er mss wat mee te maken hebben dat er nog ruimte is om mijn tijden te verbeteren ;)
(~2minuten in Zolder)

Sanka
Gebruikers-avatar
-JP-
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor yves_0016 » Vr Nov 02, 2007 9:28 am

[quote="-JP-"]Strange, bij mij gaan die goed mee.
Het zal er mss wat mee te maken hebben dat er nog ruimte is om mijn tijden te verbeteren ]

Dat is het zeker niet. Ik heb met dat "gezeik" over knietje tegen de grond meer tijd verloren dan gewonnen, daar ben ik zeker van! Nu dat ik het kan, zowel links als rechts, in zowat elke boch op Zolder of Franco, of gelijk waar ga ik me wat beginnen concentreren op betere tijden ipv mijn knie tegen de grond krijgen! Ik ben er zeker van dat als ik 2 dagen op circuit rij, enkel denkende aan tijden ipv die knieën er een pak seconden van mijn tijd zullen gaan! :cool:
Gebruikers-avatar
yves_0016
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Jeroen! » Ma Dec 03, 2007 12:54 am

'k Weet niet wat het effect is, maar dit is mss iets:

Afbeelding
Ilmberger Carbon Kneepads
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Assemocheilischmachallys !
Gebruikers-avatar
Jeroen!
2fast4u.be expert member

Berichtdoor VFReaky » Ma Dec 03, 2007 1:55 am

yves_0016 schreef:Dat is het zeker niet. Ik heb met dat "gezeik" over knietje tegen de grond meer tijd verloren dan gewonnen, daar ben ik zeker van! Nu dat ik het kan, zowel links als rechts, in zowat elke boch op Zolder of Franco, of gelijk waar ga ik me wat beginnen concentreren op betere tijden ipv mijn knie tegen de grond krijgen! Ik ben er zeker van dat als ik 2 dagen op circuit rij, enkel denkende aan tijden ipv die knieën er een pak seconden van mijn tijd zullen gaan! :cool:

:duim: :duim: :duim:
* * * P r o u d m e m b e r o f t h e o n e m a n g a n g * * *

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
VFReaky
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Geofn#60 » Vr Dec 07, 2007 10:59 pm

Sanka

constant met u knie de grond geraken remt u af, probeer wanneer je de grond raakt u knie wat op te heffen, maar ga darom nie nog dieper gaan liggen
Geofn#60
2fast4u.be Regelmatig Lid

Vorige

Terug naar Sport / Supersport