heb er zin in, maar nog wel wa info op te doen vooraf
en toch maar een nieuwpak ( of 2e handsje ) dan, hahaha verkoop da wel weer als ik er ni mee door ga

Moderator: Moderators

Stijn14 schreef:Niet mee doorgaan![]()
Gewoon doen, inter-track geeft super begeleiding!

U niet te druk maken op voorhand en u niet teveel laten wijsmaken door iedereen. 
.
...................sluweschaduw schreef:oke twijfel twijfel ...... oke ingeschreven voor 15 mei, word me eerste keer
heb er zin in, maar nog wel wa info op te doen vooraf
en toch maar een nieuwpak ( of 2e handsje ) dan, hahaha verkoop da wel weer als ik er ni mee door ga

)
Caparzo2142 schreef:intertrack begeleiding was super mijn op eerste dagske circuit.
Wa ge wel al kunt doen is den dvd twist of the wrist 2 ne keer zien (downloaden)
heb ik heel veel van geleerd

Z146 schreef:Zeker doen ! Wij gaan ons volledig over u ontfermen die dag zodat je tegen s'avonds met een big smile huiswaarts kanU niet te druk maken op voorhand en u niet teveel laten wijsmaken door iedereen.
zal nog wel idd dingen moeten uitzoeken maar geloof dat er hulp voor is
dus ambiance verzekerd 
Fazy schreef:De eerste meters op circuit geven kriebels van de zenuwen, alle volgende meters geven kriebels van goesting naar nog....Je dag zal veel te kort zijn...

Turtle schreef:Zoek je nog een racepak?
Heb er van Revit nog 1.
Blauw, grijs, zwart met wat wit.
Rakkabusa schreef:Als ik van u was zou ik al maar een tweede circuitdag boeken. Want dat is fantastisch en zeker met Inter-track. Ik ga volgend jaar nog wat in beginnersgroep rondrijden. Dus zal ik u zeker zien.
sluweschaduw schreef:Rakkabusa schreef:Als ik van u was zou ik al maar een tweede circuitdag boeken. Want dat is fantastisch en zeker met Inter-track. Ik ga volgend jaar nog wat in beginnersgroep rondrijden. Dus zal ik u zeker zien.
Ja begin er bang voor te worden hihi, maar laat ik het rustig aan doen, zien hoe het loopt
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast