Heb vandaag na t ophalen meteen mn nieuwe laser demper er op gedaan:D
Dit is ze:o :

Moderator: Moderators

CriZ schreef:nie mis maar tis wel geen ducati.... :tongue:

Racesmurf. schreef:Klopt, bij deze hoeft dr ook geen stuk karton meer onder als ik ze in de garage weg zet:cool:
the devil's own racer schreef:ik heb groot onderhoud van criz zijne gedaan
zit ook aan 40000km
motor was kurkdroog
jij hebt gewoon brol gekocht of het ervan gemaakt
zo simpel is het

Wat is dat hier met al die Gixxers. 'k Wist ni da zo ne Suz zo populair is. Ik zou alleszins ook bij de Jappen blijven en liefst nog bij Honda als het ff kan :tongue: . Mijnen eerste was ne Suzuki (GS500E), twee keer alternator moeten vervangen op één jaar tijdRacesmurf. schreef:Wat t ook mocht zijn, heb met mn ouwe honda, suzi en andere japs nooit problemen gehad en met die duc alleen maar. Kan toeval zijn, maar t maakte de keuze voor een jap wel weer erg makkelijk.
. Bad luck, of toch iets serieuzer? Wie zal het zeggen?
Spacelord schreef:Wat is dat hier met al die Gixxers.
Spacelord schreef:ging alles goed voor enkele jaren tot ikzelf een wat mindere dag had en een verlichtingspaal van rechts kwam.

Spacelord schreef:Wat is dat hier met al die Gixxers. 'k Wist ni da zo ne Suz zo populair is. Ik zou alleszins ook bij de Jappen blijven en liefst nog bij Honda als het ff kan :tongue: . Mijnen eerste was ne Suzuki (GS500E), twee keer alternator moeten vervangen op één jaar tijd. Bad luck, of toch iets serieuzer? Wie zal het zeggen?
Mè mijne CB (Sevenfifty) ging alles goed voor enkele jaren tot ikzelf een wat mindere dag had en een verlichtingspaal van rechts kwam. (PS: niemand geïnteresseerd in een CB met wat schade???)
Derde moto, goede moto??? Noop, mijn Viffer (van deze zomer) heeft problemen met de elektronica (spanningsregelaar of hopelijk enkel de batterij = waarschijnlijk naar de haaien) Als je dus op de moto-parade een rode VFR ziet rijden waarvan de bestuurder precies constant met zijn voet op de rempedaal zit te tikken ben ik dat. En ik ben dus wel degelijk NIET op de rempedaal aan 't tikken.
Tot dan
Spacelord
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten