Zo. Het was weer ffe geleden, dus weer sleuteltijd!
1. Oxford Heated GripsBij de vorige rit toch gemerkt dat verwarmde handvaten leuk waren. Dus ook maar een setje gekocht. Oxford Heated grips, voor een 50€ van Ebay. Voor deze aan te sluiten op de voorziene plug onder aan de radiator, een kabeltje daarvoor gekocht bij
Eastern Beaver Zeer leuke spulletjes daar, kostte me een 16€ dacht ik.
Eastern Beaver harnasje rechts beneden. De handgrepen zijn voorzien van Grip Puppies, een mousse omhulsel, aangenamer gevoel.

(Eastern Beaver harnasje rechts beneden)
Eerst de Stuurgewichtjes afdraaien, dan met een kleine schroevedraaier tussen de rubberen grip en de stuurstang in. Ronddraaien. Dan een beetje WD-40 spuiten langs de handgreep, nog eens ronddraaien. En los komt de grip!

Opletten aan de gaskant, de throttle buis zit daar. Dus beetje voorzichtig zijn, als je deze beschadigd kan het zijn dat deze niet meer vrij terugdraait, of blijft hangen. Opnieuw, hetzelfde systeem van WD40.

Grips erop, links makkelijk te doen. Beetje haarlak op de buis doen (doet eerst glijden, droogt dan op en zet alles vast)

Rechts op de throttle tube zit er een richel (daar moet je de OEM rubbergrip overtillen met een schroevedraaier trouwens), deze moet je wegvijlen/dremelen/schrapen)

Schakelaar voor de verwarmde grepen, moeilijk te zien soms, ligt bovenop de cylinder. Speciale plug van Eastern Beaver paste er zo in, lekker makkelijk.
De kabels moet je zelf wat zien, ik heb de grips symmetrisch geplaatst, dan met straps gewerkt. Harnas netjes afgetaped en weggewerkt, extra opletten bij de throttle kant natuurlijk!
2. Pro Taper ATV High stuurOok merkte ik dat mijn rechterpols last had van kramp na een tijd, en dit bleek te komen door de buiging in het stuur. Na wat opzoekingswerk de ProTaper ATV High besteld, aan de deur voor een 60€.
Mooi!

Plaatsen was makkelijk, eerst het OEM stuur losmaken, ook alle apparaten erop dus grips, hendels, handkappen en schakeldozen. Probeer niet alles er zo af te halen, dus alles losdraaien, dan stuur naar 1 kant schuiven zover mogelijk en dan aan de andere kant alles erafschuiven.
De middenbaar is omvat met een dikke mousse, die wou ik eerst laten steken maar drukte redelijk hard op mijn Scotts Steering Stabilizer. Dus mousse verwijderd met zelfde methode als hierboven de grips.

3. Acerbis Enduro knuckle guardsNadat ik ben omvergereden zat er een barst in mijn OEM handbeschermer aan de rechterkant. Niet echt blij hiermee, dus iets stevigers gezocht. Uiteindelijk de Acerbis Enduro's en mounting kit gekocht, voor een 80€.
De hele set

Installatie was redelijk makkelijk, gewoon wat puzzelen met de mounts, zien dat je alles goed kan bedienen enzo. Ik dacht eraan om de balletjes op de uiteinden van de hendels af te zagen, zou wat beter gepast hebben dan, maar toch niet gedaan. En, uiteindelijk toch een goede combo gevonden!

Vooraanzicht

Eindplaatje van alles;

En, dit is ook een goede aankoop geweest, rechts het oude materiaal, links het nieuwe! Deutsche kvaliteet ja!

Voor de geïnteresseerden, de geupdate lijst...

*SW Motech Middenbok
*OEM valbeugels
*SV Racing Parts swing arm sliders
*SV Racing Part frame sliders
*Scotts Performance Steering Stabilizer
*DL 1000 zadel
*GIVI E460 Topcase
*Druppellader kabel
*Witte pinkerglaasjes
*Veel 3M reflecterende tape
*Stickers weg, Warthog-set erop (ook reflecterend)
*Murph's Forkbrace voor stevigere voorvorkdemping
*Madstad verstelbare beugel voor windscherm
*GIVI D260ST windscherm
*Correcte snelheidsweergave door ander plaatje in de KMteller
*Speedstar balhoofdlager beschermer
*Speedstar koplampmasker
*Speedstar voorvorkbeschermers
*Fenda Extenda aan het voorspatbord voor beschermen onderkant
*Touratech zijstand verlenger
*GPS steun voor TTR2
*Ondula Stuurbaargewichtjes met sliders
*Dan Vesels bagagedrager met 2 x tooltube voor extra capaciteit