mijnen bike

Rijervaring, foto's en geschiedenis van choppers.

Moderator: Moderators

Berichtdoor gunny » Di Aug 05, 2008 10:56 pm

Dank u voor de reacties.

De vorige eigenaar was inderdaad een maniakaal ingesteld poetsbeest.
Ik kon het eerst niet geloven, maar na de nodige uitleg was ik overtuigd.
Het was uiteindelijk op aanraden van zijn vrouw, dat de vorige eigenaar dan maar toch zijnen bike heeft verkocht.(reed er toch niet mee)
gunny
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor gunny » Di Aug 05, 2008 10:57 pm

Wannabeke schreef:tis hier percies inderdaad nogal stil in het chopperhoekje....:(

racekiekens :p

lang getwijfeld aan ne vulcan... ma toch ander chopperken gekocht :u (een giftig chopperken :D )

Wadadde edde gekocht?:?
gunny
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor FORDHAM » Wo Aug 06, 2008 12:36 am

klik op "BEKIJK PROFIEL" dan " zoek alle reacties van ..." en ook " alle onderwerpen gestart door ..."

ze wil een zwarte Super Magna...:s
Fly with the eagle or scratch with the chickens.

Loud pipes NEVER saved a life .
Gebruikers-avatar
FORDHAM
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Stax » Wo Aug 06, 2008 1:31 am

FORDHAM schreef:klik op "BEKIJK PROFIEL" dan " zoek alle reacties van ..." en ook " alle onderwerpen gestart door ..."

Die wil ze niet... die heeft ze :D
*-*-*-* LOUD PIPES SAVE LIVES *-*-*-*
Gebruikers-avatar
Stax
2fast4u.be pro member

Berichtdoor gunny » Do Aug 07, 2008 11:38 am

nen zwarte magna, da's ook een schoon beest:duim:
heb gisteren op nen cbr 600 racerken gereden, da's niks voor mij.
na een halve kilometer had ik al last in de polsen en enkel na de snelheid wat op te drijven vermindert de druk op je polsen.
chapeau voor de racerkes onder ons, ge moet er van houden.
ik zie ze graag maar daar houdt het op:)
gunny
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Wannabeke » Do Aug 07, 2008 12:34 pm

FORDHAM schreef:klik op "BEKIJK PROFIEL" dan " zoek alle reacties van ..." en ook " alle onderwerpen gestart door ..."

beter lezen, ze wil em ni, ze heeft em...

en ge moet daarom zo scheef ni kijken :s

ni iedereen moet nen bleiter hebben he :D

ben trouwens nogal een zot geval... en aangezien er maar 4000 super magna's gemaakt zijn in 88, ben ik tamelijk fier dat er daar 1tje van in mijn garage staat...
Wannabeke
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor gunny » Do Aug 07, 2008 12:56 pm

Wannabeke schreef:beter lezen, ze wil em ni, ze heeft em...

en ge moet daarom zo scheef ni kijken :s

ni iedereen moet nen bleiter hebben he :D

ben trouwens nogal een zot geval... en aangezien er maar 4000 super magna's gemaakt zijn in 88, ben ik tamelijk fier dat er daar 1tje van in mijn garage staat...

En gelijk hebt ge.
Je mag terecht fier zijn dat je je droom verwezenlijkt, want tenslotte is het dat wat telt.
Het maakt niet uit wat de juiste benaming van een bike is of het een racer of naked of whatsoever is... kortom, iedereen jaagt andere idealen na en daarover kan niet gepalaverd worden.
Wij hebben allen 1 ding gemeen, we houden van tweewielers in al hun vormen en voorkomen, laten we daar eens bij stilstaan en wanneer je dan nog eens een medemotard ontmoet denk dan stillekes : "nog iemand die zijn droom heeft waargemaakt, ride on!!!".
het is hier geenszins mijn bedoeling om anderen de les te spellen, ik wil alleen maar effe mijn twee cent kwijt.
rock 'n roll my friends:moto:
gunny
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor McDaddy » Do Aug 07, 2008 12:59 pm

gunny schreef:nen zwarte magna, da's ook een schoon beest:duim:
heb gisteren op nen cbr 600 racerken gereden, da's niks voor mij.
na een halve kilometer had ik al last in de polsen en enkel na de snelheid wat op te drijven vermindert de druk op je polsen.
chapeau voor de racerkes onder ons, ge moet er van houden.
ik zie ze graag maar daar houdt het op:)

Dan is dat een teken dat ge verkeerd op diene racer zat :D

Ik hoor vaak mensen klagen over druk op de polsen, maar volgens mij zittend ie allemaal verkeerd. Als ge motor rijdt, moet ge niet met uw hele gewicht op het stuur leunen, zowel niet bij ne naked, chopper of racer. Grote verschil is dat ge op de rechtere modellen niet snel verkeerd kunt gaan zitten. :D

En ne chopper rijdt ook fijn. Ik moest enkel opletten op de rotondes en dat heeft me ook doen beslissen om die na 1500 km terug in te ruilen tegen ne racer.
I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
Gebruikers-avatar
McDaddy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor gunny » Do Aug 07, 2008 1:46 pm

ik twijfel er niet aan dat je gelijk hebt mcdaddy, tenslotte ben ik niet gewoon op een racer te rijden en er was ook niemand om me hier opmerkzaam op te maken, alvast bedankt voor de tip
R 'n R :moto:
gunny
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Wannabeke » Do Aug 07, 2008 5:39 pm

gunny schreef:En gelijk hebt ge.
Je mag terecht fier zijn dat je je droom verwezenlijkt, want tenslotte is het dat wat telt.
Het maakt niet uit wat de juiste benaming van een bike is of het een racer of naked of whatsoever is... kortom, iedereen jaagt andere idealen na en daarover kan niet gepalaverd worden.
Wij hebben allen 1 ding gemeen, we houden van tweewielers in al hun vormen en voorkomen, laten we daar eens bij stilstaan en wanneer je dan nog eens een medemotard ontmoet denk dan stillekes : "nog iemand die zijn droom heeft waargemaakt, ride on!!!".
het is hier geenszins mijn bedoeling om anderen de les te spellen, ik wil alleen maar effe mijn twee cent kwijt.
rock 'n roll my friends:moto:

ne motard naar mn hart gij ;)

maakt ni uit hoe het noemt, hoe het eruit ziet... elke motorijder die ik zie passeren... elke keer denk ik: weer iemand die zn droom heeft waargemaakt...

want waar we ook op zitten, we hebben toch 1 gemeenschappelijke liefde he...: :moto: :moto: :moto:
Wannabeke

Berichtdoor speed-blade » Vr Aug 15, 2008 10:58 am

das echt wel nen mooie bike zn!!! ik moet toegeven ne vette chopper heeft ook toch iets zn!!! ik weet nu al dat ik ooit ook met ne chopper ga rond-cruisen zn!!!:moto:
Gebruikers-avatar
speed-blade

Berichtdoor Wannabeke » Di Aug 19, 2008 8:04 pm

speed-blade schreef:das echt wel nen mooie bike zn!!! ik moet toegeven ne vette chopper heeft ook toch iets zn!!! ik weet nu al dat ik ooit ook met ne chopper ga rond-cruisen zn!!!:moto:

zie nu, iemand uit klein brabant met een lichte voorliefde voor choppers :D

met wat rij je nu?

btw, tis bikerken (ik ben nen turf hoog) mag de baan op... dus gij daar uit bornem/sint-amands of ergens de grens daartussen... op tijd wegspringen he :D
(ne stoppie ging namelijk alleen met de lesmoto :p , en nog ni vallen he :) )
Wannabeke

Vorige

Terug naar Choppers