Mini Coyote wie heeft hem?

Tips and tricks algemeen

Moderator: Moderators

Berichtdoor Imno » Ma Aug 16, 2010 4:59 pm

VerSeg schreef:Dan kunnen ze u evengoed veroordelen als ge een radio in uw wagen hebt!
De meeste meldingen van mobiele flitsers komen ook op bepaalde radiozenders ... vallende sterren onder andere.
Ja ... surf zeker niet naar de website van de politie want daar staan aangekondigde radarcontroles op en kijk niet in uw spiegels want dan ziet ge dat de flikken u volgen. ;)

Wet is nog altijd wet, al hetgeen niet specifiek verboden is blijft toegestaan en is niet strafbaar.
Het enige waar ze u eventueel voor zouden kunnen pakken is om al rijdend op de knopkes te drukken en te zeggen dat ge uw auto niet onder controle hebt ... zoals wanneer ge een boterhammeke zou eten tijdens het sturen.

Je begrijpt me niet. Als jij een aantal overtredingen begaat zoals snel rijden en de politie zet er als toemaatje bij in de pv dat je een coyote hebt, dan gaat die rechter jou geen boete geven op die coyote , maar ga je het wel vlaggen hebben voor de rest want "Ah mijnheer dacht ons te slim af te zijn ? ". Ik wil die factuur niet betalen dan.
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor beulke » Di Aug 17, 2010 7:17 am

Swa schreef:Ik heb op meer dan 10 jaar rijden 1 boete, van 50 euro. Ik ben nochtans niet de braafste motard in de wereld. Het is trouwens niet dat ik weinig met de motor rij, want ik doe zo'n 100km per werkdag.

Ik weet niet wat jij op de baan doet, en waar, maar als je een beetje uitkijkt moet je al aardig wat domme dingen doen om elk jaar opnieuw een boete totaal van 200-250 euro te halen om zo je investering op break even te krijgen.

Ik betwijfel dat de meeste motards baat hebben bij zo'n Coyote ding.

ik rij dagelijks ongeveer 60-70 kilometer woon werk verkeer met de motor( en daarnaast nog wat boodschappen en ritje links en rechts met auto en motor) Ik rij niet als een mongool want in het dagelijkse woon werk verkeer bekoop je dat binnen de korste keren aan ongevallen...
Ik rij wel veelal op gevoel en niet constant met mijn kop begraven in mijn tellerpartij om toch maar niet te snel te rijden ...ik kijk liever naar de nitwits op de baan rond mij .. je gaat dan nogal snel 5 tot 10 km te hard ... een enkele keer moet je door wegomleidingen (en dat zijn er hier momenteel heel wat) ens aan andere weg nemen en dan zie je wel eens een flitspaal over het hoofd of erger, zoals die ene keer, zie je een bord 50 over het hoofd, net op die plaats waar er een flitsauto staat en net waar er geen huizen staan en waar dat 50 bord eigenlijk geen nut heeft ...tjah, dan wordt je zwaar gepakt en zit je snel aan 250€ ...of die keer dat je het dorp uitrijdt en op 100m voor het bord 'einde bebouwde kom' het gas op gaat en net daar staat een flitswagen ... (terwijl deze beter aan een schoolpoort zou staan ...)tjah ...

@imno: je ben een complot theoreticus ...die flikken houden zich echt niet bezig met op te schrijven wat je allemaal op je motor hebt zitten schroeven ...
tis altijd ombouwtijd ....:s
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Swa » Di Aug 17, 2010 9:15 am

beulke schreef:@imno: je ben een complot theoreticus ...die flikken houden zich echt niet bezig met op te schrijven wat je allemaal op je motor hebt zitten schroeven ...

Velen kijken na of je geen radardetector toestel hebt (dus nog een stap verder dan een Coyote), want als je dat in je auto hebt zitten (met voedingskabel ofzo) nemen ze de hele auto in beslag.

Het is onwaarschijnlijk, maar niet ondenkbaar dat ze een coyote mee op de PV zouden schrijven.
Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...
Gebruikers-avatar
Swa
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Nova » Di Aug 17, 2010 9:16 am

Ik heb dus iets gelijkaardigs op m'n iPhone , avertinoo , doet juist hetzelfde als de coyote en werkt prachtig ! En als ge een "jailbroken" iPhone hebt kost het u zelfs niks ;) , anders 4,99 euro
en als ze me tegenhouden heb ik gewoon m'n gsm bij ;)
er staan zelfs motorfuncties bij in het menu !
Ahja en geen abbonement
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Gebruikers-avatar
Nova
2fast4u.be Regelmatig Lid

Vorige

Terug naar GPS allerlei