Moderator: Moderators

Valmo-Foto schreef:Als je als eerste aan een mobiele controle passeert hang je er nog steeds aan. Je moet dus nog altijd evenveel opletten voor controles als anders. Lijkt mij een nutteloos hebbeding.

Imno schreef:De mini-coyote is in Zwitserland en Duitsland strikt verboden. Over het feit dat de mini-coyote legaal zou zijn bestaan in de andere landen twijfels. Het Franse Coyote Systems beweert dat het legaal is, maar of je een rechter in België gaat kunnen overtuigen als je zo'n hebbeding hebt hangen is een ander paar mouwen.
Twee ogen op uw kop hebben en opletten dat je er niet over gaat lijkt mij nog altijd de beste maatregel.
ps : ik zou zo'n aankoop alvast niet posten op een openbaar forum. Den boswachter is geen idioot.
depo schreef:Lees dit eens
Dan kunnen ze u evengoed veroordelen als ge een radio in uw wagen hebt!Imno schreef:Voor de rest kan een rechter wel is pissig worden als ze je te stekken krijgen tegen hoge snelheid en dan zo'n ding op je motor aantreffen. Ook al zou h'm legaal zijn voor België.

Maar plaatsen waar ze regelmatig staan flitsen worden aangeduid als risicozones, daar kunt ge dan wat extra uit uw doppen kijken!Valmo-Foto schreef:Als je als eerste aan een mobiele controle passeert hang je er nog steeds aan. Je moet dus nog altijd evenveel opletten voor controles als anders. Lijkt mij een nutteloos hebbeding.
dirk bruijns schreef:Duur gadget, en dan bedoel ik het abonnement. Het werkt "redelijk", flitsers op de autosnelwegen zullen 95% wel gemeld worden, op N-wegen is dat al een heel pak minder, dan ben je beter af met de radiomeldingen op Q , MNM en StuBru bijvoorbeeld. Regelmatig toch nog wat valse meldingen, dus altijd wel wat ambiance want de piep staat geen 2 minuten stil. Coyote heeft een motorkit, maar ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb de Coyote al gebruikt op de motor, maar de leesbaarheid van het scherm laat veel te wensen over, en als je dan toch telkens piep hoort, wil je natuurlijk weten waarom 'ie piept. De vaste palen op Garmin of TomTom, met een regelmatige gratis update bieden voor mij veel betere perspectieven op de motor. Als je een kilometervreter bent, dus veel autosnelweg doet, is het een leuke metgezel. Rij je enkel korte stukken, of dagelijks hetzelfde stuk waar je alle mogelijke flitsplaatsen van buiten kent, heeft het geen zin om zo'n ding te kopen. Er bestaan nml. alternatieven, oa. een Wikangoo met gratis levenslang abonnement.
Kost 100 euro méér in de aanschaf, maar je betaalt geen abo meer, na 1 jaar heb je dat gewoon terugverdiend. De community is opvallend kleiner, maar zoals gesteld ... als je enkel veel autosnelwegkilometers doet, zijn de meldingen wel correct. Daarbij , maakt het verschil of een mobiele flitser 40x gemeld wordt door de Coyote, of slechts 15x door de Wiki ? k'Dacht het niet, als 'ie maar gemeld wordt, dat is het voornaamste. Op N-wegen schiet de Wiki nog veel meer tekort dan de Coyote, maar voor beide toestellen telt nog altijd : luister naar de radio, switch regelmatig van zender, en je bent accurater op de hoogte, en dat kost niets,nada.
Abo van de Coyote is 144€ voor een jaar of 250€ voor twee jaar.DEN EDDY schreef:Duur is relatief. Het abo is ong 120 euro, dus 1 2° graadsboete en je hebt het ook terug verdient.
VerSeg schreef:Abo van de Coyote is 144€ voor een jaar of 250€ voor twee jaar.
Daar uw Coyote bij van 199€ en ge hebt al een tegoed van minstens 343€ voor ge winst begint te maken t.o.v. een boete.

beulke schreef:en zonder gek te doen haal je er dat met de motor op een jaar snel uit ..
met die onzinboetes van 50€ voor 5km te veel gaat het snel ...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten