Moderator: Moderators

janbros schreef:heb hier ook nog ergens ene staan![]()
maar sinds Wilrijk niet meer mag, enkel nog gebruikt door mijne zoon hier in't straat

Ziax schreef:het plan is er al: veel vernieuwend is er niet aan...
Weet je toevallig ook of het klopt (wat ik heb gehoord) dat het binnenkort gedaan is met moto's in Spa? 

Maxxi schreef:Daar ben ik al geweest. Altijd goede sfeer onder de rijders. Zal wel redelijk wat volk zijn nu de wintertraining volop bezig is.
Héél fijn circuit, snel ma ook technisch 
FloydPatterson schreef:volgende week den pitbike weer in orde zetten(lees: gescheurd kader lassen, nieuwe voorvork steken,blokje afstellen) en dan de 2de week van januari nog eens gaan trainen in verboden gebied(dadipark)
who's in, tis GRATIS :d
(als ik vervoer kan regelen met mijn madam) Stuur maar een PB waar da Dadipark gelegen is 

Niels_dax schreef:Ale zal de mijne er dan ook opzetten :-D
en men ander schatje :-D
Peejt schreef:janbros schreef:heb hier ook nog ergens ene staan![]()
maar sinds Wilrijk niet meer mag, enkel nog gebruikt door mijne zoon hier in't straat
Spijtig dat het niet meer mag (in Wilrijk)! Kheb zelfs gehoord dat tegen 2014 in Spa OOK een verbod op SM/Moto/Pocket/... zou komen![]()
Tegen 2014 plannen ze daar een nieuwe asfalt laag aan te leggen en dan ist naart schijnt gedaan met krassen trekken met de voetsteuntjes in het nieuwe zwarte laagje!![]()

FloydPatterson schreef:Dadipark was een klein pretparkje, gelegen in Dadizele, kzal u op de hoogte houden
met het weer van nu(aleja temperaturen dan) zit marche-en-famenne er msh ook wel in

Turtle schreef:Niels_dax schreef:Ale zal de mijne er dan ook opzetten :-D
en men ander schatje :-D
De eerste ken ik van ergens. Dax forum? Of frogger forum ofzoiets in die tijd?
Heb ook nog een zwarte moto-dax gehad en ree altijd samen met Koen&Sam.
Die jonge gasten met 35pk onder hun kont gingen hard.

Terug naar Motorsport & Circuitrijden
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten