McDaddy schreef:Ik dacht thans wel dat de R6 een open naaf heeft, waardoor dat wel kan. De eerste foto van de topicstarter, toont ook zo een model, maar zie niet direct wat type moto op die foto staat. De meeste moto's hebben zo een open naaf, op hier en daar een model na, zoals bijvoorbeeld bij Honda en veel BMW's.
Maar bij de Zumo zijn 2 bevestigingssystemen geleverd. Eentje voor bij een naked gewoon aan de stuurstang te bevestigen, en het ander systeem voor het vast te zetten op de 2 schroeven van de beugel van uw rem of koppeling. Deze laatste zou normaal gezien bij de R6 ook mogelijk zijn als ik al lees dat da bij mike zijne zo geplaatst is.
Een mogelijkheid is er altijd. Zelfs voor de Honda's bestaan er speciale mounts die ge bevestigd aan de schroeven van de stuurdemper.
lezen is toch moeilijk hé

|(
in dit geval, bij deze persoon, bij zijne moto, dus die van sqizofreniq, wel degelijk een R6 met open balhoofd...... gaat het niet IN z'n balhoofd omdat daar zijn stuurdemper voor zit... duidelijk?
Duss... moet het een andere oplossing worden... kroonplaat, vorkpoot, stuurdemper-bevestiging, ... oid
sqizofreniq schreef:@Dawg,Maxxi ik denk dat het één van die 2 oplossingen gaat zijn (kroonplaat of aan bout v/d stuurdemper). Kunnen julie je tellerpartij van de moto zelf nog lezen? En hoe hard moetten julie je nek wringen om de gps te lezen?
ik weet niet hoe het bij die van maxxi is, maar het lijkt me dat hij iets meer z'n hoofd moet verdraaien om z'n scherm te zien dan dat dat bij mij is...
doordat mijn gps van de kroonplaat uit naar voor gemonteerd is kan ik in één blik m'n toeren/snelheid/gps zien. Voor mij perfect dus

Heb niet direct hier een foto, zal vanavond thuis eens kijken.