is die lader voor de moto appart te verkrijgen of zit die houder daar altijd bij?
en wa kost da?
want 'k ben aan't denken om m'n autolader te slopen/om te bouwen tot moto lader.
Moderator: Moderators
Dawg schreef:Zumo aansluiting, heeft da ni een andere vorm dan een mini-USB? is da ni ietwa beter waterdicht?
HoDa schreef:Kan wel iets verschil geven idd, hier zie je de kabel:
http://www.cyclegadgets.com/Images/GA-010-10861-00.jpg
De aansluiting is niet echt duidelijk, maar 't is een ronde connector met 4 gaatjes in. Maakt wel moeilijker contact dan een USB fiche. Volgens mij is die ook 12V, want ik heb geen convertor naar 5V er tussen. Denk ik hee, ben daar niet 100% zeker van. 'k Zal er eens een multimeter aanhangen, want ik vraag me af waarom een 12V feed eigenlijk 4 punten moet hebben???
R1ALAIN schreef:Dit is een mooie voorzet om eens goed te reageren, maar ik ben nogal deftig opgevoed, dus ik laat het hierbij.
Zonder die houder zou ik het niet weten hoor. Het is de bedoeling dat die houder erop blijft staan, zodat je die mini USB aansluiting in die voorziene "gleuf" kan stoppen.

R1ALAIN schreef:Dit is een mooie voorzet om eens goed te reageren, maar ik ben nogal deftig opgevoed, dus ik laat het hierbij.
Zonder die houder zou ik het niet weten hoor. Het is de bedoeling dat die houder erop blijft staan, zodat je die mini USB aansluiting in die voorziene "gleuf" kan stoppen.
). Toch maar liever niet. Ga niet zeuren om de 80 pleuro die ik aan heel de zwik moest uitgeven, maar ben het toch liever niet kwijt.kay schreef:ik heb vorige week donderdag ontdekt dat dat kabeldingeskes niet in het gleufje (:D) blijft zitten bij iets hogere snelheden, dus zou toch een andere oplossing moeten vinden als ik geen gps bij heb. Iemand ideetjes??

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten