Moderator: Moderators

sherrif schreef:Das precies geen carbon airbox frame of ben ik mis ??

maar welk frame maakt me niet zoveel uit zou ze gewoon graag competitief zien ... laat ons hopen dat het een knalseizoen gaat worden...sherrif schreef::duim: maar welk frame maakt me niet zoveel uit zou ze gewoon graag competitief zien ... laat ons hopen dat het een knalseizoen gaat worden...

sherrif schreef:Ah wat verder gezocht en blijkbaar een rugblessure opgelopen tijdens de opwarming ...
Dawg schreef:Morgen de officiele test @ Sepang, en de GP12...
Als het goed is op een Honda, Yamaha, Suzuki (doen wel ni meer mee maja), Kawasaki (idem),... zal het OOK wel goed zijn op ne Duc
Speciaal of anders doen is niet ALTIJD goed 
Top!!!
Hij zal weer moeilijk te kloppen zijn dit jaar als em zonder blessures blijft!

Peejt schreef:Die CRT's (en de nieuwe piloten) zijn VééL te traag! Edwards is nog een beetje aanvaardbaar met zijn 5sec trager dan Stoner, maar de rest zit op f*cking 10 volle seconden!!!![]()

Jeroen! schreef:Peejt schreef:Die CRT's (en de nieuwe piloten) zijn VééL te traag! Edwards is nog een beetje aanvaardbaar met zijn 5sec trager dan Stoner, maar de rest zit op f*cking 10 volle seconden!!!![]()
5seconden is al veel te veel, dat wil zeggen dat er veel meer ingehaald gaat worden tegen het einde van de wedstrijden . 10 seconden wil zeggen dat er ingehaald gaat worden na 12 ronden, wat helemaal debiel is.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten