motogp.com

Alles over het internationale racegebeuren in deze disciplines

Moderator: Moderators

motogp.com

Berichtdoor Jehaan » Di Jan 31, 2012 2:21 pm

Heeft iemand ervaring met een seizoens-abonnement op motogp.com? Is het mogelijk (betaalde) wedstrijden op te nemen en te bewaren (harde schijf/DVD-rom/...), om dan achteraf nog eens rustig te bekijken?
Of heeft iemand weet (als alternatief dan) van een website(s) waar motogp/Supersport/BSB/Superstock/SBK-wedstrijden kunnen worden gedownload (geen Youtube = slechte kwaliteit)?
Alvast bedankt voor de reactie(s).
Jehaan
2fast4u.be Newbie

Re: motogp.com

Berichtdoor Dawg » Di Jan 31, 2012 3:00 pm

vroeger kon je de SBK wedstrijden op de site zelf streamen, maar afgelopen jaar niet meer.
Ik neem het meestal op van BBC/Eurosport, maar occasioneel download ik er een via tor's.

Met de MotoGP abo's geen ervaring
Dawg
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Jehaan » Do Feb 02, 2012 2:32 pm

Dawg schreef:vroeger kon je de SBK wedstrijden op de site zelf streamen, maar afgelopen jaar niet meer.
Ik neem het meestal op van BBC/Eurosport, maar occasioneel download ik er een via tor's.

Met de MotoGP abo's geen ervaring

En 'tor's' zijn...?
Jehaan
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Circuit Maniac » Do Feb 02, 2012 3:56 pm

torrents

torrentz.eu bijvoorbeeld voor de torrents te zoeken, let op, er zijn zeer veel verschillende zoeksites (piratebay werkt wel niet meer)
en dan nog een torrent programma installeren
bitlord vind ik persoonlijk zeer goed
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden
Gebruikers-avatar
Circuit Maniac
2fast4u.be expert member

Berichtdoor rossifan46 » Do Feb 02, 2012 7:07 pm

hello,ik heb nog zo'n pass gehad toen ik de moto2 en 125's niet meer kon volgen,echt goed spul,de qualif's en trainingen volgen is wel de max,je kon volgens mij alle races opnieuw bekijken met een off season pass,die je nu gratis krijgt bij een season pass...oja,de test's enz kon je ook live volgen :duim:
one life,ride it...!!!
rossifan46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Claus » Vr Feb 03, 2012 7:11 pm

Met een MotoGP pass kun je tijdens het hele seizoen de volledige weekends (training, kwalificatie en race) bekijken en herbekijken.
Vorig seizoen was het 95€ voor een seizoen: vond dit de moeite waard en ga er weer een bestellen.

Het enige dat ik jammer vind is dat WSBK niet meer streamt via hun site. Eurosport is het alternatief geworden en dit valt tegen (bijna altijd foute tijds programmatie)
Gebruikers-avatar
Claus
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Jehaan » Do Feb 09, 2012 12:44 pm

Claus schreef:Met een MotoGP pass kun je tijdens het hele seizoen de volledige weekends (training, kwalificatie en race) bekijken en herbekijken.
Vorig seizoen was het 95€ voor een seizoen: vond dit de moeite waard en ga er weer een bestellen.

Het enige dat ik jammer vind is dat WSBK niet meer streamt via hun site. Eurosport is het alternatief geworden en dit valt tegen (bijna altijd foute tijds programmatie)

Inderdaad, heb zo al vrij veel races gemist. Timing klopt vaak niet op Eurosport.
Ik vroeg me eigenlijk af of je met een abonnement de races kon opnemen om later terug te bekijken.
Jehaan
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor haga46 » Do Feb 16, 2012 4:37 am

ik streamde vroeger gratis maar sinds een mnd hebben de webflikken da ook weeral is goe geregeld, dus nu moet ik weer op zoek naar een underground stream :s
Zo keek ik altijd naar live UFC, motogp, etc. online 4 free ;)
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Claus » Do Feb 16, 2012 7:19 pm

Jehaan schreef:
Claus schreef:Met een MotoGP pass kun je tijdens het hele seizoen de volledige weekends (training, kwalificatie en race) bekijken en herbekijken.

Inderdaad, heb zo al vrij veel races gemist. Timing klopt vaak niet op Eurosport.
Ik vroeg me eigenlijk af of je met een abonnement de races kon opnemen om later terug te bekijken.

Nee, dat gaat ni. is ook ni nodig tijdens de geldigheid van uw pass: alle raceweekends zijn volledig her te bekijken.
ook die van voorgaande seizoenen (zéér uitgebreide samenvatting: ongeveer 3 laps minder als de eigenlijke race)
Gebruikers-avatar
Claus
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Dawg » Vr Feb 17, 2012 10:40 am

Circuit Maniac schreef: (piratebay werkt wel niet meer)

oh jawel...

depiraatbaai.be, labaiedepirate.be (ofzo, weet het niet 100% zeker) of depiratebay.nl ;)
Dawg
2fast4u.be expert member

Terug naar MotoGP/WSBK