heb dan toch maar besloten om den duc volgens 't boekske te roderen,vandaag 250 km gebold in de antwerpse haven en omstreken.Meer kilometers zaten der ni in,ik kreeg mijn koppeling nimeer ingetrokken(nee,den duc was ni kapot,maar mijn handen wel..zomerhandschoentjes he:rolleyes:)en ben dan maar terug naar huis getuft met ondertussen nog wa sneeuw op mijn dak ook.Tegen da'k thuis was waren mijn handen al dood en kreeg ik zelfs mijnen helm, mijn pak en mijn botten nimeer uit.Met veel moeite mijn voordeur open gekregen en binnen nog is een poging gedaan om mijnen helm af te krijgen..

. na 5 minuten kloten heb ik 't opgegeven en ben in de zetel gaan zitten en tv beginnen kijken met als plan mijneigen eerst te laten ontdooien en dan mijn gerief uit te doen,dus donker scherm omhoog en filmke zien...een half uur later komt mijn lief binnen en die zie mij in de zetel zitten met.... helm op,alpinestars nog aan, benen omhoog en botten op 't salontafel, 't kaske van den digibox in mijn hand met(suzuki)handschoen....
ze schudde is met hare kop en zei: dees gaat derover.. dus aan al die mannen da heel de winter blijven doorbollen:respect,ofwel zijde gelle allemaal zo'n mannen zoals in da reclameke van William Lawson's(no rules,great scotch),ofwel rijde gelle ni in ne zomercircuitoverall rond..