Motorbike parade - Wie gaat mee ?

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Dieterke750 » Zo Jan 16, 2005 3:10 pm

Ik had trouwes nog e flyerke zien liggen aan de Yamaha stand, lag op het duozitje van ne zwarten R6 :moto: Kheb het uiteraard late ligge :)
Gebruikers-avatar
Dieterke750
2fast4u.be pro member

Berichtdoor transalpje » Zo Jan 16, 2005 7:25 pm

beestig mooi machineke ... maar lijkt me niet echt iets voor mensen die allergisch zijn aan de reuk van chroompolish met die pijpen ;-)
Gebruikers-avatar
transalpje
2fast4u.be expert member

Berichtdoor scarver » Zo Jan 16, 2005 8:35 pm

Jowwwwww, dat was inderdaad de moeite eens verniet binnenmogen op het autosalon. Het was oppassen geblazen in de heenrit vooral het plots versnellen en stoppen maar al bij al viel het zeer goed mee. Ik herinner mij nog altijd de smile van de Guido toen hij op die KTM kroop. De DJ op de MV Augusta stand is me ook bij gebleven. Kortom het was leuk om naar de moto's te kijken en over een eventuele nieuwe te denken tot we de prijskaartjes in het oog kregen.
:D ------>>> DOMINO <<<------ :D

:D ----->>>READY <<<----- :D

:D ---->>> MOVE FOR ME <<<---- :D

:D -----> SKYDIVE <----- :D
Gebruikers-avatar
scarver
2fast4u.be pro member

Berichtdoor beulke » Zo Jan 16, 2005 9:35 pm

hehe, toevallig op den paco gebotst (zijn stem haal je overal vantussen). Blij dat ik enkele bekenden (paco, brain, TDM,...)terugzag en zeer blij dat ik andere eindelijk eens zag in real life! (devil, trientje, Lien,, scarver,..)

Wel efkes warm gehad op de terugweg, na het tanken (tja, ook op reserve gevallen, gelukkig kan ik wel net aan dat kraantje he trientje:rolleyes: ) eens vol de kraan open als er net voor/naast mij 2 combis oprijden:o :o , gelukkig hebben ze enkel eens met hun faren getrokken en verder niks:cool:

ivm groep rijden: TIP: als je over snelweg in groep rijdt spreek dan altijd af waar je elkaar ontmoet in geval dat je elkaar kwijt raakt en wissel gsmnummers uit, Heb ik ook gedaan. (ben mijn kameraden 3 keer kwijtgeraakt en hebben elkaar 3 keer teruggevonden.
Vooral NIET concentreren op samenblijven maar op de verkerssituatie, anders heb je zo een ongeval!
tis altijd ombouwtijd ....:s
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Dr.Brainiac » Zo Jan 16, 2005 9:47 pm

beulke schreef:hehe, toevallig op den paco gebotst (zijn stem haal je overal vantussen). Blij dat ik enkele bekenden (paco, brain, TDM,...)terugzag en zeer blij dat ik andere eindelijk eens zag in real life! (devil, trientje, Lien,, scarver,..)

Wel efkes warm gehad op de terugweg, na het tanken (tja, ook op reserve gevallen, gelukkig kan ik wel net aan dat kraantje he trientje:rolleyes: ) eens vol de kraan open als er net voor/naast mij 2 combis oprijden:o :o , gelukkig hebben ze enkel eens met hun faren getrokken en verder niks:cool:

ivm groep rijden: TIP: als je over snelweg in groep rijdt spreek dan altijd af waar je elkaar ontmoet in geval dat je elkaar kwijt raakt en wissel gsmnummers uit, Heb ik ook gedaan. (ben mijn kameraden 3 keer kwijtgeraakt en hebben elkaar 3 keer teruggevonden.
Vooral NIET concentreren op samenblijven maar op de verkerssituatie, anders heb je zo een ongeval!
Jah gsm-nummer kan wonderen doen hé beulke :biggrin: (u know)

Good to see you (en uw vrouwtje) again :duim:
Gebruikers-avatar
Dr.Brainiac
administrator

Berichtdoor guido » Zo Jan 16, 2005 10:07 pm

Dieterke750 schreef:Ik had trouwes nog e flyerke zien liggen aan de Yamaha stand, lag op het duozitje van ne zwarten R6 :moto: Kheb het uiteraard late ligge :)

Da heb ik gedaan:biggrin:
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor guido » Zo Jan 16, 2005 10:08 pm

scarver schreef:Jowwwwww, dat was inderdaad de moeite eens verniet binnenmogen op het autosalon. Het was oppassen geblazen in de heenrit vooral het plots versnellen en stoppen maar al bij al viel het zeer goed mee. Ik herinner mij nog altijd de smile van de Guido toen hij op die KTM kroop. De DJ op de MV Augusta stand is me ook bij gebleven. Kortom het was leuk om naar de moto's te kijken en over een eventuele nieuwe te denken tot we de prijskaartjes in het oog kregen.

Als ik de lotto win komt die er direkt,ardennen speelgoed,jippie.:biggrin:
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor guido » Ma Jan 17, 2005 5:19 pm

stevek4 schreef:dit heeft niets met goed rijden te maken ik rij al heel lang en moet zeggen dat het veel te snel was op de kleine wegen en zeker met dat weer volgende keer haak ik af want ik heb geen zin om mijn bike naar de klote te rijden om te volgen en onnodige risicos te nemen met da weer en glade wegen
en ik heb ook zoiets van samen uit samen thuis en niemand achter laten

Ik weet niet of gij achteraan de groep of in het midden of juist achter mij reed.Zelf heb ik niet harder dan 80km/u gereden op dat kleine baantje,had mij trouwens vergist op het rond punt te Lubbeek,daar moesten we eigenlijk rechts inplaats van rechtdoor.Hierdoor kon ik ook niet harder rijden daar ik daar nog maar een keer geweest was (lang geleden).Van de mist had ik dan weer bijna geen last,want dankzij mijn hoog scherm werd mijn helmvizier niet nat,had dit zo gezet dat ik er juist kon over kijken.Bij mist moet ge regelmatig uw vizier afkuisen anders ziet ge na een kilometer of 2 niks meer.Als er achteraan iemand niet kan volgen kan ik dat ook niet weten,zolang degenen die vlak achter mij reden goed bleven volgen.Op de grote baan heb ik even doorgereden omdat we te laat waren.
Maar zoals gezegd bij een 2fast4u begeleide rit kan dit niet gebeuren.Volgende keer als er nog zoiets is rijd ge zelf maar op kop.
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor RunnerX » Ma Jan 24, 2005 1:36 pm

de foto's van de beurs staan in het foto-album :duim:
From CB500 (sold) to CBR900/Fireblade streetfighter(sold) to Honda CB1000r stunt'r 4 life - @ Runnerx @
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever:engel:
-------------------------------------------
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Vorige

Terug naar Events