Kheb het uiteraard late ligge 
Moderator: Moderators
Kheb het uiteraard late ligge 
, gelukkig hebben ze enkel eens met hun faren getrokken en verder niks:cool: 
Jah gsm-nummer kan wonderen doen hé beulke :biggrin: (u know)beulke schreef:hehe, toevallig op den paco gebotst (zijn stem haal je overal vantussen). Blij dat ik enkele bekenden (paco, brain, TDM,...)terugzag en zeer blij dat ik andere eindelijk eens zag in real life! (devil, trientje, Lien,, scarver,..)
Wel efkes warm gehad op de terugweg, na het tanken (tja, ook op reserve gevallen, gelukkig kan ik wel net aan dat kraantje he trientje:rolleyes: ) eens vol de kraan open als er net voor/naast mij 2 combis oprijden:o, gelukkig hebben ze enkel eens met hun faren getrokken en verder niks:cool:
ivm groep rijden: TIP: als je over snelweg in groep rijdt spreek dan altijd af waar je elkaar ontmoet in geval dat je elkaar kwijt raakt en wissel gsmnummers uit, Heb ik ook gedaan. (ben mijn kameraden 3 keer kwijtgeraakt en hebben elkaar 3 keer teruggevonden.
Vooral NIET concentreren op samenblijven maar op de verkerssituatie, anders heb je zo een ongeval!

Dieterke750 schreef:Ik had trouwes nog e flyerke zien liggen aan de Yamaha stand, lag op het duozitje van ne zwarten R6Kheb het uiteraard late ligge
scarver schreef:Jowwwwww, dat was inderdaad de moeite eens verniet binnenmogen op het autosalon. Het was oppassen geblazen in de heenrit vooral het plots versnellen en stoppen maar al bij al viel het zeer goed mee. Ik herinner mij nog altijd de smile van de Guido toen hij op die KTM kroop. De DJ op de MV Augusta stand is me ook bij gebleven. Kortom het was leuk om naar de moto's te kijken en over een eventuele nieuwe te denken tot we de prijskaartjes in het oog kregen.
stevek4 schreef:dit heeft niets met goed rijden te maken ik rij al heel lang en moet zeggen dat het veel te snel was op de kleine wegen en zeker met dat weer volgende keer haak ik af want ik heb geen zin om mijn bike naar de klote te rijden om te volgen en onnodige risicos te nemen met da weer en glade wegen
en ik heb ook zoiets van samen uit samen thuis en niemand achter laten

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten