Moderator: Moderators

Kristof BT schreef:Ik ga toch ook naar zolder gaan, heb ook nog geen ervaring met in groep rijden, ma ge zult het toch eens moeten doen hé, greetz.
kiki & Mr. White schreef:hey peter,wij zijn nog aant twijfelen om met de moto te gaan, omda ik nog ni echt zoveel ervaring heb en dan ineens tussen zoveel man...
als we toch gaan zullen we rond 19u15 daar op de e19 staan, ne witte tlr en ne rode sv650:duim:
greetz
kiki

Tis vip avond,€25 inkom:( behalve als ge met de moto komt:Dguido schreef:Gelieve dit bericht ruim te verspreiden bij andere motorrijders. Dankjewel.
Veuillez diffuser ce message largement au milieu des motards. Merci.
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
-------------------------------
Beste motorrijder
Tijdens de VIP-avond van het Motorsalon 2005 bereiken de solidariteitsacties
voor Zuid-Oost-Azië een hoogtepunt met de grote tv-shows van VTM/TV 1 en
RTBF/RTL. Deze speciale uitzendingen hebben een live-steunpunt op het Salon
waar iedereen zijn giften kan binnenbrengen tijdens de show. De deelnemende
auto- en motormerken doen uiteraard hun duit in het zakje en dat mogen we
ook wel verwachten van de aanwezige VIP's en van de "Bekende Belgen" die
uitgenodigd zijn op deze speciale avond om het salon in avant-première te
bezoeken.
Wij, als motorrijders, mogen zeker niet achterblijven. Laten we opnieuw onze
naam van "het grote hart voor de goede zaak" alle eer aandoen. De toegang
tot de VIP-avond en de parking blijven gratis voor alle deelnemers aan de
Motorbike Parade. Daarmee spaar je al een VIP-ticket van EUR 25,00 uit.
Maar aan de ingang van het salon zal wel een inzameling gehouden worden van
vrije giften, waarbij je dus zelf bepaalt hoeveel je wil bijdragen. De
overlevenden in Zuid-Oost-Azië rekenen op ons. Ik weet dat jij, als
motorrijder, niet zal achterblijven. Dank voor je steun en veel plezier met
de Motorbike Parade en je bezoek als VIP aan het salon. Tot vrijdag 14
januari.
Bron:http://www.motor-europe.com/
RunnerX schreef:wel als ge u motokleren aanhebt zeker?
Mijne helm steek ik in mijn koffer (van menne Pan):biggrin:the devil's own racer schreef:en dan vragen ze waar is uwe helm
ooooh in de auto
350 gratis motoropleidingen te winnen tijdens Motorsalon 2005
Febiac wil actief de veiligheid van motorrijders promoten. Hoewel in 70% van de ongevallen de fout bij een andere weggebruiker ligt, is het toch heel belangrijk dat motorrijders over voldoende vaardigheden beschikken om hun motorfiets in alle omstandigheden te beheersen. Uit studies blijkt dat motorrijders met meer ervaring minder bij ongevallen betrokken geraken.
Heel wat mensen kunnen beginnen motorrijden met hun autorijbewijs (B) op zak; indien behaald vóór 1 januari 1989. Toch zou het goed zijn dat elk beginner eerst een basisopleiding volgt en niet zomaar blindelings de tips van collega-motorrijders probeert toe te passen. Kandidaat-motorrijders met een rijbewijs B, behaald na 1 januari 1989, zijn sowieso verplicht 6 uur rijles te volgen en een praktisch en theoretisch examen af te leggen voor het behalen van het rijbewijs A.
Ongeacht het rijbewijs dat men heeft, wil Febiac deze basisopleiding promoten bij kopers die op het salon hun eerste motor kopen en nog geen enkele ervaring hebben. Aan 100 kandidaten, die verplicht zijn het rijexamen af te leggen, bieden we 6 uur theorieles en 6 uur praktijkles in een rijschool. Aan 250 kandidaten, die wel nog op een motor mogen stappen met een autorijbewijs, bieden we een initiatieles van 4 uur. Een geschikte uitrusting en lesmotor zijn steeds inbegrepen. De lessen worden gegeven door professionele motorinstructeurs.
De wedstrijd loopt tijdens het 83e Salon voor Lichte Bedrijfsvoertuigen, Vrijetijdsvoertuigen en Moto’s op de Heizel in Brussel. Een folder met alle informatie over deze campagne is ter beschikking op alle grote motorstanden in de paleizen 1, 2 en 3. Het ingevulde deelnemingsformulier moet op de infostand van MotorCycle Council op de animatiezone in paleis 1 worden afgegeven. Tijdens de salonperiode kan men ook deelnemen via de site.
Extra service: Bike To Beach organiseert gratis en bewaakte motorparkings en vestiaire op de parkings C en A.
Meer informatie:
Febiac
Stijn Vancuyck, adviseur gemotoriseerde tweewielers
Woluwedal 46, bus 6
1200 Brussel
Tel.: 02/778 64 00
Gsm: 0478/99 98 41
E-mail: svc@febiac.be

nitroveldy schreef:ik ga ook en vertrek om 19uoo vanuit waregem naar wetteren:moto:
zijn ernog vanuit westvlaanderen:duim:

the devil's own racer schreef:as ge ni met de tuf zij moogt ge ni binnen denk k ze
wcf on tour schreef:vertrekken jullie ook in zolder als het regent.![]()
![]()
ik kom van kuringen is da de parking in het midden want ik weet het nie juiste.
is die parking veilig want anders breng ik mijn slot mee.
want ik moet dat allemaal mee krijgen he.
grtz wcf on tour:duim:

KOLDARK schreef:RunnerX breng zeker flyers mee want er komen een paar vrienden en die zijn nog geen lid .![]()
Een beetje aan PR doen he

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten