Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Antwerpen

Moderator: Moderators

Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Antwerpen

Berichtdoor BugBoy » Zo Feb 22, 2009 2:11 pm

Weer zo'n geval waar men steeds mee geconfronteerd word ! :@

Parking op en af rijders die denken dat zij aleen op de baan zijn en denken voorrang te hebben. :s

En dan hun pinkers niet gebruiken.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/714549/2009/02/22/Motorrijder-zwaargewond-bij-ongeval-in-Antwerpen.dhtml
Afbeelding

Wisdom is what's left after we've run out of road ;)
Gebruikers-avatar
BugBoy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor semme » Zo Feb 22, 2009 2:43 pm

BugBoy schreef:Weer zo'n geval waar men steeds mee geconfronteerd word ! :@

Parking op en af rijders die denken dat zij aleen op de baan zijn en denken voorrang te hebben. :s

En dan hun pinkers niet gebruiken.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/714549/2009/02/22/Motorrijder-zwaargewond-bij-ongeval-in-Antwerpen.dhtml

Een 39-jarige man uit Antwerpen is gisterenavond zwaargewond geraakt bij een verkeersongeval op de Gerard Le Grellelaan in Antwerpen. Dat meldt de lokale politie vandaag.

Het slachtoffer kwam rond 17.30 uur met zijn motor in botsing met een auto die hij wilde voorbijsteken. Volgens de motorrijder draaide de wagen plots naar links om een parkeerplaats op te rijden zonder gebruik te maken van zijn richtingaanwijzer.

Het kwam hierdoor tot een aanrijding en het slachtoffer ging onderuit. Hij werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, maar verkeerde niet in levensgevaar. De bestuurster van de wagen, een vrouw van 22 uit Wachtebeke, en haar passagier bleven ongedeerd. Volgens haar reed het slachtoffer tegen zeer hoge snelheid en had ze wel haar richtingaanwijzer gebruikt.
pfff ik vond het vorige beter passen dan een zin die volledig uit den duim is gezogen....
Gebruikers-avatar
semme
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor wheelie thijs » Zo Feb 22, 2009 6:44 pm

is het iemand van hier:? hopelijk is het ni te erg
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Made by Thinluni®
Gebruikers-avatar
wheelie thijs
2fast4u.be pro member

Berichtdoor W650 » Zo Feb 22, 2009 7:42 pm

Veel beterschap gewenst aan het slachtoffer :duim:

Weeral veel commentaar op de motorrijders bij de reacties in het HLN :@ , k'heb al gereageerd :@ :@ :@
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?

[size=75]
[/SIZE]
Foto's :Navarra 2008-
Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/
Gebruikers-avatar
W650
2fast4u.be pro member

Berichtdoor BugBoy » Zo Feb 22, 2009 7:46 pm

W650 schreef:Veel beterschap gewenst aan het slachtoffer :duim:

Weeral veel commentaar op de motorrijders bij de reacties in het HLN :@ , k'heb al gereageerd :@ :@ :@

IDD !! .. Heb het gezien ;)
lap, zoals gewoonlijk weeral nen hoop commentaar op de motorrijders, precies of wij zijn alemaal misdadigers. Als die madam heeft gezien dat die veel te snel reed waarom draaide ze dan nog af? Moord met voorbedachte rade? Zoals gewoonlijk zal ze de motorrijder weeral niet gezien hebben (meer interesse in de GSM of GPS?) en is ze zonder goed te kijken afgeslagen. Veel sterkte gewenst aan het slachtoffer.

Dikke shit wer he zeg :@
Afbeelding

Gebruikers-avatar
BugBoy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor W650 » Zo Feb 22, 2009 7:50 pm

[quote="BugBoy"]IDD !! .. Heb het gezien ]
Dit is mijn reactie :
Ronny V, Zandvliet

lap, zoals gewoonlijk weeral nen hoop commentaar op de motorrijders, precies of wij zijn allemaal misdadigers. Als die madam heeft gezien dat die veel te snel reed waarom draaide ze dan nog af? Moord met voorbedachte rade? Zoals gewoonlijk zal ze de motorrijder weeral niet gezien hebben (meer interesse in de GSM of GPS?) en is ze zonder goed te kijken afgeslagen. Veel sterkte gewenst aan het slachtoffer.
Unquote
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?

[size=75]
[/SIZE]
Foto's :Navarra 2008-
Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/
Gebruikers-avatar
W650
2fast4u.be pro member

Berichtdoor BugBoy » Zo Feb 22, 2009 7:52 pm

W650 schreef:Dit is mijn reactie :
Ronny V, Zandvliet

lap, zoals gewoonlijk weeral nen hoop commentaar op de motorrijders, precies of wij zijn allemaal misdadigers. Als die madam heeft gezien dat die veel te snel reed waarom draaide ze dan nog af? Moord met voorbedachte rade? Zoals gewoonlijk zal ze de motorrijder weeral niet gezien hebben (meer interesse in de GSM of GPS?) en is ze zonder goed te kijken afgeslagen. Veel sterkte gewenst aan het slachtoffer.
Unquote

Oeps was effe te laat he ;) :p
Afbeelding

Gebruikers-avatar
BugBoy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Triple-B » Zo Feb 22, 2009 8:47 pm

Zij doet het maneuver zij is in fout met of zonder pinker.
Motorijder te hard gereden hoogstens een boete maar zij draaid voor de kosten op.
Ze zal weer niet of slecht gekeken hebben of teveel bezig met andere dingen dan enkel het verkeer.

Veel sterkte aan de motar
Dont Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly... :duim:
Gebruikers-avatar
Triple-B
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor BugBoy » Zo Feb 22, 2009 8:50 pm

Triple-B schreef:Zij doet het maneuver zij is in fout met of zonder pinker.
Motorijder te hard gereden hoogstens een boete maar zij draaid voor de kosten op.
Ze zal weer niet of slecht gekeken hebben of teveel bezig met andere dingen dan enkel het verkeer.

Zeker weten .. maar ondertusse zit je ermee he !! :rolleyes:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
BugBoy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Ducatiwitch » Zo Feb 22, 2009 9:08 pm

'k krijg er zowat het sch... van, 'k zit hele dagen op de baan en als je ziet hoeveel er hun richtingaanwijzers niet gebruiken :@ Moest ik mogen, 'k zette ze langs de kant van de baan met een lampje op hunne kop en liet ze een hele werkdag om de minuut "pink-pink" zeggen.
En nee, 't zijn niet enkel vrouwen hoor!:) De meeste zijn mannen :D
I once had 1 American Paint horse between my legs, now... 97 Italian Desmo Stallions

Miss you X4
Gebruikers-avatar
Ducatiwitch
2fast4u.be pro member

Berichtdoor shorty » Zo Feb 22, 2009 9:16 pm

:agree:
Triple-B schreef:Zij doet het maneuver zij is in fout met of zonder pinker.

Gebruikers-avatar
shorty
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor alpina » Zo Feb 22, 2009 9:38 pm

Lap ene dag schoon weer en hulpla........en dan kan hij er niets aan doen.

Doemme toch.
Blijf van iemand anders zijn spullen af :duim: .
Gebruikers-avatar
alpina
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Circuit Maniac » Ma Feb 23, 2009 12:13 pm

@W650

door u post zie ik pas in hoe fout die vrouw is

da van da te snel rijde is gewoon eronderuit muizen, hoe kan anders in die haar verklaring staan da de motorrijder te snel reed
die zag die gewoon aankomen en draait alsnog af, als da ni geloge is en ze heeft die motorrijder echt zien aankomen scheelt er iet in die hare kop ja:@
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden
Gebruikers-avatar
Circuit Maniac
2fast4u.be expert member

Berichtdoor semme » Ma Feb 23, 2009 1:41 pm

Circuit Maniac schreef:@W650

door u post zie ik pas in hoe fout die vrouw is

da van da te snel rijde is gewoon eronderuit muizen, hoe kan anders in die haar verklaring staan da de motorrijder te snel reed
die zag die gewoon aankomen en draait alsnog af, als da ni geloge is en ze heeft die motorrijder echt zien aankomen scheelt er iet in die hare kop ja:@

let op met die dingen ze!ik heb in 2007 een soortgelijk ongeval meegemaakt met enig verschil dat ik die vrouw! moest kruisen op een 30km-weg.5 meter voor mij slaat ze plots een oprit op.ik vol erop en erover (letterlijk).zij verklaarde verschillende dingen : ze had mij niet gezien,volgens haar reed ik veel te snel en verklaarde ze nog eens dat mijn voorlicht nie brandde(cbr600rr rijd niet zonder het licht dat automatisch brand!!) geen twijfel mogelijk zou ge zeggen,ook al reed ik 200,bij wijze van spreken.....ik kan nu kiezen...gedeeltelijke verantwoordelijkheid ofwel laten voorkomen
pfff ik vond het vorige beter passen dan een zin die volledig uit den duim is gezogen....
Gebruikers-avatar
semme
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Circuit Maniac » Ma Feb 23, 2009 1:43 pm

voorkomen dan maar ze
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden
Gebruikers-avatar
Circuit Maniac
2fast4u.be expert member

Terug naar Off-Topic