Moderator: Moderators
punica78 schreef:Als ze dan toch motorsport zouden gaan geven op de Vlaamse TV, mogen ze dat van mij ineens combineren met zo'n motor-lifestyle programma
toshke schreef:allen gaan protesteren met de moto aan de vrt toren.
afspraak later nog te maken

R1 Racerke schreef:Tochke,wanneer denk je dat die afspraak zou zijn want op mij kunnen ze rekenen![]()
toshke schreef:ik stel voor dat we dit eens met de administrators bespreken en een actie vastleggen, of al eens zien hoeveel interresse ervoor is om eens op brussel en de vrt te rijden.
Tuurlijk, moogt mij altijd aanspreken hierover. Ik denk wel niet dat het nu heeft als we enkel met een groepje van het forum oprijden, dit zou dan een actie moeten worden over heel België en wie gaat zoiets op poten zetten? Nuja is voor op de paasmeeting te bespreken dantoshke schreef:heren administrators
misschien valt dit op de paasmeeting eens te bespreken:s

kay schreef:is misschiens iets om met een paar andere verenigingen daarna te bespreken? als de mensen van de televisie zien dat er veel vraag naar is, gaan ze daar misschiens wel eens goed over nadenken

Vuur Mes schreef:Motorsport op de vlaamse TV zal nooit gebeuren hier in da belastingbetalend apenland.
1 - Die chi chi trutkes kunnen da nie presenteren.
2 - De brt of vtm bazen gaan der geen geld aan verdienen dus zullen ze het zelfs nog nie overwegen om het op de kabel te zetten.
3 - Ze geven der zelf nog geen verslag van in nieuws of weet ik veel wat, en jullie willen ineens een ganse race op vlaamse tv. WAKE UP mannekes.
4 - Ge zou beter een aktie opzetten om eurosport weer op de kabel te zetten.

Nadia schreef:Naar limburg verhuizen waar eurosport nog altijd op de kabel is
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten