motorsport op vlaamse televisie

Rijervaring, foto's en geschiedenis van sport/supersport motoren.

Moderator: Moderators

Berichtdoor punica78 » Vr Feb 18, 2005 7:32 pm

Als ze dan toch motorsport zouden gaan geven op de Vlaamse TV, mogen ze dat van mij ineens combineren met zo'n motor-lifestyle programma
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

A-gang Member
Gebruikers-avatar
punica78
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor R6 power » Vr Mrt 11, 2005 8:44 am

:@
punica78 schreef:Als ze dan toch motorsport zouden gaan geven op de Vlaamse TV, mogen ze dat van mij ineens combineren met zo'n motor-lifestyle programma

Ik vind het gewoon belachelijk,hier in belgie denken ze gewoon niet aan de motorrijders,hier worden we alleen maar behandeld als een stuk vuil,kijk eens in de omliggende landen welke piloten er daar bestaan,in de gp,wsb,bsb,zie jij daar een belg zijn land verdedigen,dit is niet mogelijk want hier is geen geld voor in belgie,waar er wel geld voor is dat is nog voor eens een schouwtje te geven voor één of ander land die in de misére zit.Op de tv is het net hetzelfde,alles moet opbrengen voor een ander,wij betalen toch ook de kabel zeker,ikzelf volg ook het BK,heb jij daarvan al één verslag gezien op de tv,en dat zijn dan degene die hun kunnen bewijzen en tonen dat de belgische motorrijders ook geen katjes zijn om zonder handschoenen aan te pakken,denk maar aan louis wuyts,jadoel,kris jennes en onze helaas gestopte tom van landschoot
R6 power
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor toshke » Vr Mrt 11, 2005 9:14 am

allen gaan protesteren met de moto aan de vrt toren.

afspraak later nog te maken
Gebruikers-avatar
toshke

Berichtdoor R6 power » Vr Mrt 11, 2005 12:56 pm

toshke schreef:allen gaan protesteren met de moto aan de vrt toren.

afspraak later nog te maken

Tochke,wanneer denk je dat die afspraak zou zijn want op mij kunnen ze rekenen :duim: :moto:
R6 power

Berichtdoor toshke » Ma Mrt 14, 2005 11:43 am

R1 Racerke schreef:Tochke,wanneer denk je dat die afspraak zou zijn want op mij kunnen ze rekenen :duim: :moto:

ik stel voor dat we dit eens met de administrators bespreken en een actie vastleggen, of al eens zien hoeveel interresse ervoor is om eens op brussel en de vrt te rijden.
Gebruikers-avatar
toshke

Berichtdoor toshke » Di Mrt 15, 2005 9:21 am

toshke schreef:ik stel voor dat we dit eens met de administrators bespreken en een actie vastleggen, of al eens zien hoeveel interresse ervoor is om eens op brussel en de vrt te rijden.

heren administrators
misschien valt dit op de paasmeeting eens te bespreken:s
Gebruikers-avatar
toshke

Berichtdoor Dr.Brainiac » Di Mrt 15, 2005 9:28 am

toshke schreef:heren administrators
misschien valt dit op de paasmeeting eens te bespreken:s
Tuurlijk, moogt mij altijd aanspreken hierover. Ik denk wel niet dat het nu heeft als we enkel met een groepje van het forum oprijden, dit zou dan een actie moeten worden over heel België en wie gaat zoiets op poten zetten? Nuja is voor op de paasmeeting te bespreken dan ;)
Gebruikers-avatar
Dr.Brainiac
administrator

Berichtdoor kay » Di Mrt 15, 2005 10:15 am

is misschiens iets om met een paar andere verenigingen daarna te bespreken? als de mensen van de televisie zien dat er veel vraag naar is, gaan ze daar misschiens wel eens goed over nadenken
Gebruikers-avatar
kay
2fast4u.be expert member

Berichtdoor toshke » Di Mrt 15, 2005 10:26 am

kay schreef:is misschiens iets om met een paar andere verenigingen daarna te bespreken? als de mensen van de televisie zien dat er veel vraag naar is, gaan ze daar misschiens wel eens goed over nadenken

er zullen hier wel leden zijn die ook contacten hebben bij andere motoverenigingen en zo contacten kunnen aanbrengen en hun mening even vragen.
Gebruikers-avatar
toshke

Berichtdoor tonyke » Do Apr 07, 2005 8:32 pm

ik ben er zeker voorstander van om de motogp op vlaamse televisie te krijgen maar dan niet op VTM dan krijg je van de 25 ronden 12,5 te zien en de rest is reklame
Gebruikers-avatar
tonyke
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Vuur Mes » Ma Apr 18, 2005 3:38 pm

Motorsport op de vlaamse TV zal nooit gebeuren hier in da belastingbetalend apenland.
1 - Die chi chi trutkes kunnen da nie presenteren.
2 - De brt of vtm bazen gaan der geen geld aan verdienen dus zullen ze het zelfs nog nie overwegen om het op de kabel te zetten.
3 - Ze geven der zelf nog geen verslag van in nieuws of weet ik veel wat, en jullie willen ineens een ganse race op vlaamse tv. WAKE UP mannekes.
4 - Ge zou beter een aktie opzetten om eurosport weer op de kabel te zetten. :duim:
Gebruikers-avatar
Vuur Mes
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Nadia » Ma Apr 18, 2005 4:11 pm

Naar limburg verhuizen waar eurosport nog altijd op de kabel is :D

Vuur Mes schreef:Motorsport op de vlaamse TV zal nooit gebeuren hier in da belastingbetalend apenland.
1 - Die chi chi trutkes kunnen da nie presenteren.
2 - De brt of vtm bazen gaan der geen geld aan verdienen dus zullen ze het zelfs nog nie overwegen om het op de kabel te zetten.
3 - Ze geven der zelf nog geen verslag van in nieuws of weet ik veel wat, en jullie willen ineens een ganse race op vlaamse tv. WAKE UP mannekes.
4 - Ge zou beter een aktie opzetten om eurosport weer op de kabel te zetten. :duim:
Oooops ... I did it again :biggrin:
Damn I'm good...:cool:
Gebruikers-avatar
Nadia
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Sanka » Ma Apr 18, 2005 6:37 pm

goed gezegd! :biggrin:

Nadia schreef:Naar limburg verhuizen waar eurosport nog altijd op de kabel is :D
Ik HAAT mensen die hun zin nooit

http://sankaspictures.blogspot.com
Gebruikers-avatar
Sanka
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Sport / Supersport