Moderator: Moderators
thrr schreef:POST HIER JULLIE ARGUMENTEN EN MOTIVATIE WAAROM MOTORSPORT OP TELEVISIE MOET OF MAG KOMEN
door achteraf deze url door te sturen naar de juiste mensen op de juiste plaatsen kunnen wa deze der attent op maken dat er hier vraag naar is
iedereen alvast bedankt
wie ni waagt wie ni wint:duim:
:biggrin: Ik ben serieuze voorstander hiervan. Is toch niks zo boeiend als bvb naar de motogp loeren zonder naar assen te moeten gaan of snachts op te staan om da te kunnen zien op andere zendersCriZ schreef:motorsport op vlaamse televisie?? lolll
al ooit F1 op ka2 gezien??? die zeveraars kenden er echt helemaal nix van..
volgens mij waren die F1 op playstation aant spelen en gaven ze daar commentaar over... want het had helemaal nix met de race te maken..
ik kijk altijd naar TF1 of RTBF... die weten ten minste over wat ze spreken...
Dr.Brainiac schreef:motorsport op tv, bestaat da echt:biggrin: Ik ben serieuze voorstander hiervan. Is toch niks zo boeiend als bvb naar de motogp loeren zonder naar assen te moeten gaan of snachts op te staan om da te kunnen zien op andere zenders

:duim::duim::duim:
God must love stupid people, he made so many!:moto:
stevek4 schreef:zou tof zijn maar ik volg de motogp en superbike op eurosport en die zenden da meerdere keren uit
anders iedereen die geen eurosport heeft elke race naar stevek4 !!!!:biggrin:kiki & Mr. White schreef:das heel tof voor u maar wij kunnen dat dus ni pakken he (danku telenet:@ )
![]()
![]()
anders iedereen die geen eurosport heeft elke race naar stevek4 !!!!:biggrin:

kiki & Mr. White schreef:WARME CHOCO MET SLAGROOM !!!!!!:D![]()
![]()
ah nee dan ist al warmer he....
KOUWE COLA MET EEN KOEKSKE !!!!!:D![]()
![]()
Let maar niet op mij kben een beetje blij dat weekend is![]()
root schreef:Op BBC of Eurosport, Bernie zal toch serieus zijn boekske moeten herschrijven voor F1 weer boeiend wordt. Nu is het veel spannender om te kijken naar Isabella's brood dat aan het rijzen is.
En de goei stukskses komen toch op het net.
MotoGP en WSB (zelf BSB) zijn wel spannend, ik zou zeker voor tot Steve4K rijden :biggrin:
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten