Imno schreef:Ik heb h'm ! Yiehoooooooooo ! Bekke meer PK onder mijn butt kan verrekte deugd doen
lololol excellent !!
tuurlijk kom ik nog mee achterop, was idd gieren

Moderator: Moderators
Imno schreef:Ik heb h'm ! Yiehoooooooooo ! Bekke meer PK onder mijn butt kan verrekte deugd doen

Isabella schreef:lololol excellent !!![]()
tuurlijk kom ik nog mee achterop, was idd gieren

Wolfman schreef:En da heb ik al ondervonden, gij zat dikwijls al zo vlug achter mijn gat![]()

kay schreef::duim:
awel zie, ben ik nie voor choppers, maar vind het echt wel ne mooie moto!!! have fun ermee!!!
thx. Ik ga m'n best doen om het fungehalte stevig hoog te houden 
Jofed schreef:Veeeeel plezier toegewenst met je bike!!!!
Ziet er zeer goed uit.
Heb je hem gekocht in Lommel bij MVD?
(Ik heb trouwens nog een setje BOS-uitlaten liggen voor een Shadow 600. Voor een voller, zwaarder geluid, doch nog vrij gedempt.)
Als je interesse hebt... let me know.

Imno schreef:thx kay. Ik viel gisteren een bekke op met ne chopper. was nogal den enigethx. Ik ga m'n best doen om het fungehalte stevig hoog te houden
:D
Cr0sSr0aD schreef:Alez, we zien u eerdaags met de stepkes tegen de grond den bocht rond komen:D
Ik heb me vroeger toch met mijne shadow goed kunnen amuseren.
(Ben der zelfs nog mee in de speeltuin mee gaan sjezen)
Cr0sSr0aD schreef:Alez, we zien u eerdaags met de stepkes tegen de grond den bocht rond komen:D
Ik heb me vroeger toch met mijne shadow goed kunnen amuseren.
(Ben der zelfs nog mee in de speeltuin mee gaan sjezen)

Imno schreef:Vanaf volgende week zaterdag in mijn garageThx aan Wolfman om te proefritten en de kleine pijnpuntjes er uit te halen.
kawabill schreef:Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn nu imno een nieuwe tuf heeft!!

thorstren schreef:Nog proficiat!
Mooie moto!
veel veilige km's gewenst!
Dit weekend is een grotere rit proberen. Naar het schijnt staat Modave op de planning. Is kijken wat den tuf onder den tank heeft zitten 
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten