http://www.sporza.be/cm/sporza/auto_motor/F1/090729_schumacher_comeback
Moderator: Moderators

Raise your glass if you are wrong in all the right ways all my underdogs
-JurgenR schreef:Van mij mag 'm webblijven, den arrogante zak

p-ducateer schreef:Moeten we daaruit besluiten dat er bij de jeugd geen talent meer aanwezig is dat ze al die "ouderen" terug moeten oprapen. Of willen ze die geen kans meer geven. Gibernau, Schumacher, Armstrong waar gaat dat naartoe? Binnenkort Ago opnieuw in de mgp of superbikes

p-ducateer schreef:Moeten we daaruit besluiten dat er bij de jeugd geen talent meer aanwezig is dat ze al die "ouderen" terug moeten oprapen. Of willen ze die geen kans meer geven. Gibernau, Schumacher, Armstrong waar gaat dat naartoe? Binnenkort Ago opnieuw in de mgp of superbikes
dik feest se... en zeker gene arrogante mens... tijdens het racen mss wel maar dat is dan ook nodig
binnen 3 weken zal ik present zijn achter men tvke..; op bbc kan je quali ook volgen op zaterdag, en vele uitgebreider verslag etc... dan op canvas
:D:DSDR schreef::agree: Mijn kaarske brand al.
Azuma schreef:Had door de nieuwe regels een redelijk interessant seizoen verwacht, maar van 't geen dak heb gezien viel het een beetje tegen. Mss dat dit met hem wel interessant kan worden.
Verwacht nu ook niet dat hij onmiddelijk races gaat winnen maar mss komen er wel mooie acties van.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten