Nachtshift

Moderator: Moderators

Berichtdoor arno » Vr Nov 09, 2007 5:28 pm

Road_devil schreef:ja i k tra zoeken nu terug hulpoperators

Ik had daar gesolliciteerd in mei dit jaar (Ben afgestudeerd nu in juni als A1 Chemie-Procestechnieken), ben dan de week daarna mogen terugkomen voor een doktersbezoek, heb dan die psychotechnische proeven gaan doen, alles in orde..
En dan ineens 2 weken later een brief dat het niet meer nodig was, omdat ik te weinig ervaring heb.

Maar ik zit nu bij Ineos, en wil er niet meer weg. Verdien wel minder dan bij TRA, maar heb andere (financiële) voordelen: meer doorgroeimogelijkheden, bediendencontract, dichter bij huis (15 min), zeer gunstig bonussysteem, en nog andere...
- Suzuki GS500E '93 - Suzuki SV650S '99 - Suzuki GSX400F Katana '87 - Yamaha Belgarda SZR660 '96 - Aprilia RSV1000 '99 - Aprilia RSV1000 '02

NBC2011, MO2W, YZF750R
Gebruikers-avatar
arno
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Road_devil » Vr Nov 09, 2007 5:30 pm

arno schreef:Ik had daar gesolliciteerd in mei dit jaar (Ben afgestudeerd nu in juni als A1 Chemie-Procestechnieken), ben dan de week daarna mogen terugkomen voor een doktersbezoek, heb dan die psychotechnische proeven gaan doen, alles in orde..
En dan ineens 2 weken later een brief dat het niet meer nodig was, omdat ik te weinig ervaring heb.

Maar ik zit nu bij Ineos, en wil er niet meer weg. Verdien wel minder dan bij TRA, maar heb andere (financiële) voordelen: meer doorgroeimogelijkheden, bediendencontract, dichter bij huis (15 min), zeer gunstig bonussysteem, en nog andere...

ahzo, mja had geluk denk ik heb maar een A2 industriële chemie, maar had daarvoor 6jaar bij agfa gewerkt., bij tra ook veel doorgroeimogelijkheden, volgende stap is ook bediende
Gebruikers-avatar
Road_devil
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stardust tommy » Vr Nov 09, 2007 5:33 pm

mijn recept voor 's nachts... minute soep met geroosterde boterhammen, veel fruit en een yoghurtje...

ik heb de chance dat ik 13 nachten mag werken de komende dagen, waarvan de eerste 6 en de laatste 2 van 12uur :s

begin vandaag aan nummer 4...

gr T
Gebruikers-avatar
stardust tommy
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Road_devil » Vr Nov 09, 2007 5:36 pm

stardust tommy schreef:mijn recept voor 's nachts... minute soep met geroosterde boterhammen, veel fruit en een yoghurtje...

ik heb de chance dat ik 13 nachten mag werken de komende dagen, waarvan de eerste 6 en de laatste 2 van 12uur :s

begin vandaag aan nummer 4...

gr T

pffft amai ik zie al zo hard af van die tweede nacht van 9u ipv 8u. 12u is echt veel te lang.
Gebruikers-avatar
Road_devil
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stardust tommy » Vr Nov 09, 2007 6:00 pm

normaal doen wij 7 nachten waarvan de laatste 2 van 12u (weekend). nadeel van een klein bedrijf is het aantal personeelsleden, wij hebben er geen op overschot...

wij hebben een ongeschreven wet om de mensen die in hun vrije dagen ziten met rust te laten.

gr Tom
Gebruikers-avatar
stardust tommy
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor tweety » Vr Nov 09, 2007 11:32 pm

eten bij de mama gaan pikken om dan nadien op te warmen op 't werk....:p
zonee; geen micro; koude pasta...?
Gebruikers-avatar
tweety
2fast4u.be expert member

Vorige

Terug naar Off-Topic