Moderator: Moderators
Nu staat mijn garage idd volJoker schreef:Gaat jouw garage niet te klein worden of is de gele al weg?![]()
Btw ferm masjien
,heb ook nog mijn FZR 600 R erin staan en de R6 (die ik idd beide ga verkopen ,kan ni alles bijhouden hé
) en dan nog van een vriend een diversion !!! 
Live your dream ,don't dream your life 
,heb ook nog mijn FZR 600 R erin staan en de R6 (die ik idd beide ga verkopen ,kan ni alles bijhouden hé ]
Nee hoor ,die staat bij mij in de halTheWaveKiller schreef:Toffe bike wimpy:duim: Ga je'm morgen niet mee inrijden?
En euh, ben je nog geen mobilette vergeten in uw garage

Heb toch mee gegaanguido schreef:Proficiat met de aankoop en volgend jaar regelmatig mee de ardennen in he.
da moet je toch nog weten he Guido 
da moet je toch nog weten he Guido ]Ene keer met u misschien , doe "bijna" alle ritten met 2fast 4u mee en nog vééél andere ook met leden van dit forum vraag maar na !!!!!!!!!,en dan zag ik u nietguido schreef:Weet ik wel,maar ik rij elke zondag naar de ardennen en die ene keer dat jullie mee geweest zijn was een forumrit.

bike . op de mijne ligt voor de moment voor ook ne sportmax
(tippe ?????)op hij was pas geplaatst toen ik hem kocht . de achterst heb ik nen
diablo
laten monteren en die is goe , maar da's ieder zijn mening denk .Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten