Sinds de jonge jaren zot van moto's enz.
In de jeugd heb ik me bezig gehouden met mini4takt:

dan dit ervan gemaakt. Hiervoor toen mijn motorrijbewijs moeten afleggen.

is een verbouwd 50cc motortje tot 106cc. Ging 123km/h op 8inch wielen.
Dan vervolgens een kawasaki z750. Toffe eerste "grote" moto, verkocht omdat ik mijn volwaardig motorijbewijs mocht afhalen.

Toen zitten uitkijken naar een volgende moto met een sportievere zit.
Het is een mv agusta geworden! model die ik al jaren graag zag. tijdloos design in mijn ogen.

dit jaar eens op circuit croix gereden, 1ste circuitervaring en vond het super. aan de techniek moet natuurlijk nog veel verbeterd worden.

Eind van de circuitdag was ik toch blij dat de mv nog in één stuk was.
Dan beginnen uitkijken naar een 2de moto die zou moeten dienen voor woon-werk verkeer en circuitdagjes.
Ik keek uit naar verschillende modellen, van zx6r,R6 tot ducati 999. Ik heb toen een ducati 999 gaan bekijken maar die lekte olie. Ook ben ik al jaren fan van de honda fireblade in repsol kleuren. Ook ééntje gaan bekijken maar stond niet proper genoeg. Aprilia vond ik ook altijd al een mooi merk. Toen beginnen zoeken naar een rsv. Uiteindelijk deze aprilia rsv1000r van eind 2008 gekocht met zeer weinig km's. is met ohlins voorvering en achterdemper. Ook nog een ohlins stuurdemper bijgekocht.

Met de aprilia nog niet veel kunnen rijden (is nog niet ingeschreven), ik ben eens curieus wat ik nu ga verkiezen, 2of4cilinder.
Ik heb trouwens via deze site in contact gekomen met mijn nieuwe toekomstige verzekeraar best4u, minder betalen voor de 2moto's dan voor de agusta alleen op dit moment!
Andere hobby's zijn lopen en vooral mountainbiken.
mvg
Bart

& welkom!