Moderator: Moderators
Paco schreef:Ook ma ff mijn nieuw speeltje showen.
Fré schreef:komt die van bij GSM in Beringen ?
want die heeft geloof ik dezelfde staan
yvoshkiro schreef:GSxr is IN precies:cool:
vraagje:
voor de manne(en vrouwen:u ) die een 2de moto aanschaffen en er afwisselend mee gaan rijden... staan die dan op 1 verzekering? zoja, voldoet het van de nummerplaat gewoon over te zetten, of moet je telkens de verzekering op de hoogte brengen/papieren in orde brengen etc...?:?
ps: paco, gij waart toch niet te spreken over ne 600 en opteerde iedereen toch voor meteen ne 750 te nemen.. vanwaar die keuze nu eig.?:cool

yvoshkiro schreef:GSxr is IN precies:cool:
vraagje:
voor de manne(en vrouwen:u ) die een 2de moto aanschaffen en er afwisselend mee gaan rijden... staan die dan op 1 verzekering? zoja, voldoet het van de nummerplaat gewoon over te zetten, of moet je telkens de verzekering op de hoogte brengen/papieren in orde brengen etc...?:?
ps: paco, gij waart toch niet te spreken over ne 600 en opteerde iedereen toch voor meteen ne 750 te nemen.. vanwaar die keuze nu eig.?:cool
De 2 moto's staan allebei ingeschreven, dus allebei een plak. Voor de verzekering heb ik ze allebei gekoppeld aan ne oto.yvoshkiro schreef:GSxr is IN precies:cool:
vraagje:
yvoshkiro schreef:komt da ni wa te duur uit ?
isda 2Xverzkosten of gaat er een percentje af omda ge afwisselt?
yvoshkiro schreef:hoeveel staat de kilometerstand eigenlijk? en aan hoeveel stond hij?(prijs)
Hoe komt ge bij 2 oto's en 4 verzekeringenSchussboelie schreef:2 moto's, 2 auto's, vier platen, vier verzekeringen...
Gebruikers in dit forum: podo en 0 gasten