Moderator: Moderators
guido schreef:Honda Crosstourer (kan goed onze volgende moto zijn)
http://www.motor.nl/nieuws/17500-crosst ... motor.html

wazaa schreef:guido schreef:Honda Crosstourer (kan goed onze volgende moto zijn)
http://www.motor.nl/nieuws/17500-crosst ... motor.html
Is de CB1000F al versleten ??
We hebben toch al 33000 km en waarschijnlijk volgend jaar rond deze tijd rond de 60000km
Jeroen! schreef:Bij Triumph staan er al 2012 modellen in de showroom: de street triple met de nieuwe koplampen noemt men een 2012 model...

JollyRoger schreef:Nieuwe FireBlade ( da's van Honda ... ) zou er komen met een V4 ...

McDaddy schreef:Jeroen! schreef:Bij Triumph staan er al 2012 modellen in de showroom: de street triple met de nieuwe koplampen noemt men een 2012 model...
Dat is ook maar een rare manier van werken dan. Want tegen het eind van het jaar begint alles zowat bekend te geraken en gaat Triumph dan zijn 2013 modellen voorstellen?![]()
![]()

Passed: Kawasaki Z750 '09 Current: Triumph Speed Triple 1050 '11 

Jeroen! schreef:Volgens mij hebben ze die om een of andere reden vroeger geïntroduceerd dan gepland, mss konden ze die oude lichten niet meer krijgen ?
McDaddy schreef:Jeroen! schreef:Volgens mij hebben ze die om een of andere reden vroeger geïntroduceerd dan gepland, mss konden ze die oude lichten niet meer krijgen ?
wie weet![]()
Maar geef toe, het is echt wel wat overdreven. Dat ze vanaf september 2012 voorstellen, vind ik nog in orde. Alhouwel dat Suzuki die 'nieuwe middenklasser' eind deze maand al wil voorstellen.

Jeroen! schreef:McDaddy schreef:Jeroen! schreef:Volgens mij hebben ze die om een of andere reden vroeger geïntroduceerd dan gepland, mss konden ze die oude lichten niet meer krijgen ?
wie weet![]()
Maar geef toe, het is echt wel wat overdreven. Dat ze vanaf september 2012 voorstellen, vind ik nog in orde. Alhouwel dat Suzuki die 'nieuwe middenklasser' eind deze maand al wil voorstellen.
Voorstellen is nog iets anders dan leveren he.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten