Moderator: Moderators

niko schreef:heb hier anders nog een speed staan die nieuw baasje zoekt

frederik_w schreef:niko schreef:heb hier anders nog een speed staan die nieuw baasje zoekt
dat lijkt mij ook wel een super machien voor de topic starter

RRider schreef:Binnen enkele dagen heb ik 'm....![]()
Spijtig da die uitlaten zo véél kosten zeg!![]()

RRider schreef:Binnen enkele dagen heb ik 'm....![]()
Spijtig da die uitlaten zo véél kosten zeg!![]()

frederik_w schreef:proficiat met de aankoop van een beest van een moto volgens mij

JollyRoger schreef:frederik_w schreef:proficiat met de aankoop van een beest van een moto volgens mij

niko schreef:JollyRoger schreef:frederik_w schreef:proficiat met de aankoop van een beest van een moto volgens mij
![]()

niko schreef:JollyRoger schreef:frederik_w schreef:proficiat met de aankoop van een beest van een moto volgens mij
![]()

TRIUMPH speed triple
Sam schreef:Ik ben al aan men tweede speed triple bezig, men eerste was een t509, nooit problemen mee gehad.Ook met men huidig beestje niet(een 1050 van 2005 ).Denk dat een triumph een van de betrouwbaarste moto's is. Heb al heel wat moto's van allerlei merken gehad, ma sinds ik een triumph heb zal ik nie snel meer iets anders komen.Enige nadeel is comfort duozitrijden, daarvoor ist een echte pijnbank.De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat de street triple r versie zeker even goed is, ma die heeft natuurlijk nie de lekkere achterbrug.Als ge ze allebei (KTM en triple)gaat testrijden weet ik dewelke het gaat worden....lees de test maar in elk motormagazine, de speed en de street zijn de referentie in de nakeds en volgens mij terecht.Mijn beestje gaat binnen bij de Andy van burger, diee mens kent zijn vak en is heel correct in alles, een aanrader!

Cowboy schreef:MotoFodel schreef:Volgens mij zou gij goed gesteld zijn met een Viruske
Zeker de moeite om eens te gaan testrijden inderdaad
RRider schreef:Kawa is uitgesloten. (persoonlijke redenen)
Raar, maar ja.............
Terug naar Algemene Motorpraat
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten