Moderator: Moderators
DEN EDDY schreef:De overgang tussen elke categorie wordt geregeld door een praktisch examen en een opleiding van min. 4u.
Swa schreef:Er zijn maar 3 partijen die van deze belachelijke maatregel nut zullen ondervinden:
1) de motorijscholen die wat extra lessen gaan mogen geven,
2) de examencentra die één of twee examens extra mogen afnemen,
3) de motogarages want je kan legaal een motor van lager vermogen inschrijven op vol vermogen na het vrijzetten.
Zullen we misschien ook even het vermogen van autos beperken per leeftijdscategorie terwijl we toch bezig zijn?

Circuit Maniac schreef:ze wille gewoon motorrijden ontmoedigen volgens mij, heeft niets me veiligheid te maken

NATAS schreef:en waar blijven ze dan nu met het gebruikelijk antwoord " het is een europese richtlijn " ??
HendrikZx6r schreef:Ma bon, ik zou eens een kostensimulatie willen zien van een jong van 18 die stapsgewijs opklimt naar volledige A...
niko schreef:Volgens mij zullen enige motorzaken niet echt opgezet zijn met deze regeling.
OK er zullen der zijn die gaan beginnen met een 125cc maar geloof toch dat er veel zullen afhaken en zullen wachten tot 24 jaar en er dan niet meer aan denken om nog met de moto te gaan rijden of kunnen/willen kopen (wegens kindje ,vrouwke, huiske...).
Dus voor de gene die echt vroeg willen rijden zit er maar 1 dng op en das circuit gaan rijden .
Is eigenlijk goed gezien van onze regering met meerdere inkomsten om de 2 jaar , daar zijn ze wel goed in hier in het belgenland.
Die dingen halen nog maar met moeite 120 per uur.
DEN EDDY schreef:Je kan ook nog altijd wachten tot je 24 jaar bent.
DME3 schreef:Denk dat een RS125 met 11kw op papier wel populair wordt. En die lekker gaan opfokken, 2stroke power
DEN EDDY schreef:Je kan ook nog altijd wachten tot je 24 jaar bent.

HendrikZx6r schreef:Ja en nee,
rijscholen moeten een grotere verantwoordelijkheid krijgen naar mijn mening en ze moeten zelf kunnen beslissen hoeveel les iemand nodig heeft.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten