Moderator: Moderators
Oerblade schreef:Maakt niet uit het is de MTM die telt
McDaddy schreef:In ieder geval, ga niet naar de keuring van Rotselaar. Daar kunnen we ondertussen een boek over schrijven.
edd schreef:dus technische en administratieve keuring ?
en de roetmeting ?:zwijg:
Allan schreef:Denk dat dit kan gelden voor elk keurinsstation in België.
Er zal altijd wel iemand zijn die iets heeft meegemaakt in om het even welk station.

McDaddy schreef:Ik heb toch ook al 2 x het andersom geweten zonder te vragen.
Maar deze keer zijn ze echt erover gegaan. Zij verliezen het gelijkvormigheidsattest tijdens de keuring, en dan krijgt ge doodleuk te horen dat ge het niet hebt afgegeven
Lap, €70 voor een duplicaat. Dat zijn daar incompetente klojo's.
Ergste vanal, bladert die madam tussen haar papieren, en steekt daar het gelijkvoermigheidsattest van ne andere citroën tussen. Ofwel nog ene die het kwijt is en zogezegd niet afgegeven, ofwel had die persoon dat van ons mee

wazaa schreef:tja, met bedrijfswagens is dat 1x per jaar, met privéwagens is de eerste keuring pas na 4 jaar. Belgische wetgeving he|(

snoekie schreef:Hey Mac,
Ge zijt toch uw trekhaak niet gaan laten keuren zeker ?
Want volgens het secretaresseke van uw firma was dat niet nodig zolang de wagen geen 4 jaar oud is hè

edd schreef:allé ,vanmorgen geweest
echt grappig om te zien hoe ze een nieuwe wagen keuren.....
kon het niet laten om te vragen of ze ooit één hebben tegen gekomen die ze hebben afgekeurd ,zijn antwoord:
euuhm , neen ,ik heb dit nog niet meegemaakt|(
ik kom der mee thuis ,doe de passagiers deur open ,en het dekseltje waar het chassis nummer achter staat valt op de grond ,dien klojo geeft dit wel afgebroken zeker:@

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten