Moderator: Moderators
-ritten

.LeenVerheyen schreef:Hallo motorfreaks!
Als er dan toch niemand reageert op dit forum, zal ik dat is doen!![]()
Ik rijd met een chopperke, yamaha virago, 2 jaar geleden 2e handsgekocht, héél veel miserie mee gehad, heeft me al veel geld gekost, maar nu... na een nieuwe motorblok en een nieuwe carburator (kassa, kassa voor Guido Broukx uit Opglabeek!):( , rijd men brommerke terug lak ne nieuwe!![]()
Laat het nu nog maar eventjes goei weer zijn hé!!!ZOEF !!!!!................
LeenVerheyen schreef:Yo!
Heb da geprobeerd ja... maar hij kon die motorblok toch niet voor mij betalen zeker(40.000 ouwe belgische frankskes!!!), zei die verkoper ! Heb er in ruil een 2ehands windscherm voor gekregen..Tja...![]()
Grtz...Leen...
Had ik dit maar iets vroeger gelezen.... Heb hier nog twee motorblokken liggen van een XV 535 :coolV-FaCTor schreef:Oeps....Had ik dit maar iets vroeger gelezen.... Heb hier nog twee motorblokken liggen van een XV 535 :cool
? Ik denk niet dat die dat zomaar zal doen hoor en indien toch, het zou wat te laat zijn. Heb via ebay gisteren 1 van deze 2 blokken verkocht voor 51.50 euro (hoogste bod he) Maar al bij al.... een volledig nieuw motorblok steken lijkt me wel nogal erg ver gezochte oplossing. Wat waren juist de problemen aan die motor dan? Ik heb nog een heleboel losse reserve onderdelen voor een Virago en meestal kan je elk probleem goed oplossen door een defect onderdeel te vervangen maar toch niet meteen een heel motorblok:? Heb btw een goede maand en half geleden een volldige XV 535 gekocht voor 100 euro. Had wel klein ongelukje gehad maar heb heel die Xv uit elkaar gehaald (2de motorblok dat ik hier heb liggen komt van die XV en is in goede staat) en heb zo een heleboel reserve onderdelen. Met veel stukken heb ik vrienden "Viragoïsten" al mee kunnen helpen en een paar andere stukken heb ik verkocht omdat ik die toch niet nodig ga hebben (moet ook uit de kosten komen he)....
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten