Noodweer, er is hier juist een zware storm gepasseerd...

Moderator: Moderators

Noodweer, er is hier juist een zware storm gepasseerd...

Berichtdoor Eatmydust » Wo Jul 14, 2010 6:03 pm

Ik heb net een redelijk avontuurlijk ritje achter de rug.

Het heeft hier dus mega hard gestormd.
Rond een uur of 5 als ik stopte met werken werd het ineens zo donker dat de automatische buitenverlichting opsprong :lol:
Een echte wolkbreuk volgde iets later, meer als een meter voor je kon je niet zien, er stond ook een redelijk windje. Alles wat vast stond vloog daar in het rond inclusief enkele bomen:s

Ik heb dan maar ff gewacht tot het ergste voorbij was en ben dan maar vertrokken.

Onderweg was er een straat volledig geblokkeerd daar lagen 4 bomen dwars over de baan. Geen probleem ff met de moto de borduur opgesprogen en gepasseerd. Iets verder stond de straat volledig blank; fietspad, gracht of baan dat was allemaal hetzelfde, ene grote plas dus :o
Ff later in een redelijk scherpe bocht naar rechts stond er een auto recht omhoog geparkeerd tegen een boom in de berm. De voorbumper was het enige stuk dat de grond nog raakte :rolleyes:
Onderweg was er precies een tornado gepasseerd. Fietsen, vuilbakken, bomen, verkeersborden lagen allemaal willekeurig verspreid.

Spektakel alom dus =D>

Hoe is jullie ritje woon-werk verkeer verlopen?
smekke schreef:ons moeder zou zeggen diene zot op zen achterwiel met zenne hanekam :duim:
Eatmydust
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Cr0sSr0aD » Wo Jul 14, 2010 6:08 pm

ja amai, ik stond buiten te kijken hoe der een grote witte wolk laag aangerold kwam. In nen opslag der ogen steekt hier ne wind op da alles stoelen op ne zwik aan ene kant van het terras stonden. Hier staat nen treurwilg die de helft van zijn takken kwijt is, ene dikke tak in de wei gevallen tegen het kiekenkot. Kieken zaten buiten doorweekt in een hoekske gekropen. Die zitten nu in een warm dozeke in de veranda :p
Daarna heb ik nog een dozeke kunnen bij halen voor een gestrande duif die niemeer vetrokken geraakt.

Maar het is nu wel een beetje frisser he? :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cr0sSr0aD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stef » Wo Jul 14, 2010 6:21 pm

Twas in Brussel rond 17u stevig aan het waaien en ook nog redelijk wat regen ... na de ergste regenval naar huis met de moto en op sommige stukken veel diepe plassen gezien en afgewaaide takken enz

maw t viel wel mee

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor smekke » Wo Jul 14, 2010 6:28 pm

amai douche op de moto weer iets nieuw en dan lekker briesje derbij met takken en veel zand en vuilzakken en nog zowa vanallees da ni vast zat
thuis eikeboom om gevallen ligt nu bij de buren ma we leven nog en nieuwe ledere overall is ook weer gedoopt se
Gebruikers-avatar
smekke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor fireblade900 » Wo Jul 14, 2010 6:44 pm

Eatmydust schreef:Ik heb net een redelijk avontuurlijk ritje achter de rug.

Het heeft hier dus mega hard gestormd.
Rond een uur of 5 als ik stopte met werken werd het ineens zo donker dat de automatische buitenverlichting opsprong :lol:
Een echte wolkbreuk volgde iets later, meer als een meter voor je kon je niet zien, er stond ook een redelijk windje. Alles wat vast stond vloog daar in het rond inclusief enkele bomen:s

Ik heb dan maar ff gewacht tot het ergste voorbij was en ben dan maar vertrokken.

Onderweg was er een straat volledig geblokkeerd daar lagen 4 bomen dwars over de baan. Geen probleem ff met de moto de borduur opgesprogen en gepasseerd. Iets verder stond de straat volledig blank; fietspad, gracht of baan dat was allemaal hetzelfde, ene grote plas dus :o
Ff later in een redelijk scherpe bocht naar rechts stond er een auto recht omhoog geparkeerd tegen een boom in de berm. De voorbumper was het enige stuk dat de grond nog raakte :rolleyes:
Onderweg was er precies een tornado gepasseerd. Fietsen, vuilbakken, bomen, verkeersborden lagen allemaal willekeurig verspreid.

Spektakel alom dus =D>

Hoe is jullie ritje woon-werk verkeer verlopen?

ale dan was je sight seeing aant doen:D of hoe schrijf je da
Gebruikers-avatar
fireblade900

Berichtdoor Eatmydust » Wo Jul 14, 2010 7:00 pm

Ja onderweg was er een hoop te zien, ik voelde me een echte ramptoerist.

Hier in regio Aarschot was het in elk geval de moeite :s
Ik dacht al ff dat het einde vd wereld nabij was, terwijl dat natuurlijk pas in 2012 is :D
smekke schreef:ons moeder zou zeggen diene zot op zen achterwiel met zenne hanekam :duim:
Eatmydust

Berichtdoor wouter011 » Wo Jul 14, 2010 7:03 pm

Cr0sSr0aD schreef: Kieken zaten buiten doorweekt in een hoekske gekropen. Die zitten nu in een warm dozeke in de veranda :p
Daarna heb ik nog een dozeke kunnen bij halen voor een gestrande duif die niemeer vetrokken geraakt.

Nen echten dierenvriend!:D
Why geeks like computers: unzip, strip, touch, finger, grep, mount, fsck, more, yes,fsck,fsck,fsck,umount, sleep.
Gebruikers-avatar
wouter011

Berichtdoor Cr0sSr0aD » Wo Jul 14, 2010 7:05 pm

wouter011 schreef:Nen echten dierenvriend!:D

Daarom zijde gij ook ne goeie vriend he... ezel :p

De kiekes zen ondertussen droog en de duif heeft de reis verder gezet :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cr0sSr0aD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor sqizofreniq » Wo Jul 14, 2010 7:06 pm

Bij mij wast ook de moeite in tschirt en korte broek op de velo van rotselaar nr tremelo :D.

Net niet weggespoeld en thuis men kat gaan zoeken, was toch al nat :cool:.
sqizofreniq

Berichtdoor OPOE » Wo Jul 14, 2010 7:11 pm

Zaterdagnacht met de motor nat geworden tot op het vel bij het terugkeren van 't clublokaal . :(
Vandaag zat 'k er met fietske midden in . :mad:
Dat is 2X een onderbroek moeten verversen binnen 1 week . :engel:
Gebruikers-avatar
OPOE
2fast4u.be pro member

Berichtdoor wheelie thijs » Wo Jul 14, 2010 7:16 pm

bij ons vlak over de deur zijn ze nieuwbouw aan het zetten en de puntgevel is naar beneden gekomen wat een klap,de bouwvakkers zullen verschieten als ze terug starten :rolleyes:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Made by Thinluni®
Gebruikers-avatar
wheelie thijs
2fast4u.be pro member

Berichtdoor t-ducateer » Wo Jul 14, 2010 7:26 pm

Hier bij me thuis zag ik nog een moto doorrijden, t'was al enkele minuten goed aan't gieten. Een koppeltje erop... in t-shirt..... waaaaaahahaha (sorry, k'kon het nilaten)
matig uw kinderen denk om mijn snelheid
Gebruikers-avatar
t-ducateer

Berichtdoor Take - it - easy » Wo Jul 14, 2010 7:38 pm

OPOE schreef:Zaterdagnacht met de motor nat geworden tot op het vel bij het terugkeren van 't clublokaal . :(
Vandaag zat 'k er met fietske midden in . :mad:
Dat is 2X een onderbroek moeten verversen binnen 1 week . :engel:

Volgende keer zonder onderbroek de baan op Opoe :D
ヤマハは永遠に
ik supporter voor www.teamgreen.be
Gebruikers-avatar
Take - it - easy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor NATAS » Wo Jul 14, 2010 7:38 pm

vanmorgend om 08H20 in stralend zonneke van Nijlen naar Antwerpen
vanavond om 19H20 in stralend zonneke naar huis terug:D
There are no speed limits on the road to excellence.
Gebruikers-avatar
NATAS
2fast4u.be pro member

Berichtdoor De Max » Wo Jul 14, 2010 7:49 pm

Ik zag het tegen 4 uur aankomen in Brussel. Uurke recup gepakt en vertrokken met de moto.
Had nog DRIE minuten overschot om de garagepoort dicht te doen en het zeil van de partytent binnen te leggen.
And then all hell broke loose!!!!!!!!!!!!!!! Damn, bomen om, straten onder, pannen vliegen; maar mijn huizeke mankeert niets :)

Vrouwke zat op de trein - die reed stapvoets. Vrouwke pakte de auto van het station - 10km om moeten rijden want de wegen waren verspert...

En in een t-shirt op de moto? LOL!!! :D:D:D en dat brengt ons weer naar een andere topic ;)
Handle every stressfull situation like a dog: If you can't eat it or hump it; piss on it and walk away.
:moto:

Bad ass boys
Drive bad ass toys
Gebruikers-avatar
De Max

Berichtdoor Maxxi » Wo Jul 14, 2010 9:51 pm

Ik stond net het nieuwe bad in te laden aan de X2O in Geel toen er eerst precies een zandstorm over de hal kwam gerold en enkele minuten later een wolkbreuk.
Op't eerste zicht viel het allemaal goed mee tot ik met m'n camionette achter de hoek van het gebouw kwam gereden. Camionetteke lag bijna op z'n zij. :o

Toch maar heel rustig naar huis gebold door iets dat meer op de vaart leek dan een baan. :D
Gebruikers-avatar
Maxxi
Moderator

Berichtdoor beester » Wo Jul 14, 2010 9:57 pm

Zag het aankomen in Zaventem op 't werk (bedrijfspark aan Ikea). Gelukkig stond de motor tussen 2 gebouwen overdekt, als ie op de parking had gestaan was hij zeker omgewaaid.

Had een afspraak bij de dokter om 18u30... dus moest erdoor... ergste was in Brussel rond 17u45 al voorbij... onder de brug op de weiveldlaan stond 50 cm water...(veel om door te bonjouren zonder veel ervaring). De autostrade op ging het maar tegen dat ik Leuven voorbij kwam had ik de zondvloed precies ingehaald... da's ook eens iets anders een douche op de baan.

In aarschot eraf en 't was toch een ravage.

Soit na m'n eerste 1000km als motard... blij dat ik 't heb meegemaakt maar nog blijer dat ik heelhuids thuisgeraakt ben.
beester
2fast4u.be Lid

Berichtdoor BANDITDRIVERZ » Wo Jul 14, 2010 10:29 pm

Voor diegene die schade hebben even nog wat tips ;

maak foto s in het mogelijke
doe morgen dadelijk aangifte
zorg voor bestekken

dit valt in de brandpolis onder de afdeling storm en hagel

indien schade aan de auto is dit via omnium of beperkte omnium onder de afdeling natuurkrachten en heeft geen vrijstelling !
BANDITDRIVERZ
partner

Berichtdoor TiBasco » Wo Jul 14, 2010 10:30 pm

Dit is een foto van mijn ouders hun tuin... Boom van de buurman omgevallen. Gebeurd in Diest btw...

Afbeelding
Gebruikers-avatar
TiBasco

Berichtdoor max409 » Do Jul 15, 2010 5:34 am

Hier lag na de storm nen dikke houten balk (van 1 mtr) op een halve mtr naast de auto:o.
Effe geluk gehad
'83:bmw 100/7 '78 -'85:rd 350 '84 -'88:gsxr 750 '88 -'90:gsxr1100 '90 -'92:aprilia futura 125 '92 -'93:rgv 250 '92 -'94:kr1s '90 -'96:zxr 400/600 '94 -'01:r6 '00
'04:kx500 sm '98 -'06:gsxr 1000 '06 -'09:aprilia sxv 550 sm '09
'08: r. knieprotese, '09: r. voet lam, '10: r. pols verbrijzeld
Gebruikers-avatar
max409

Volgende

Terug naar Off-Topic