ontwerpwedstrijd...

Rijervaring, foto's en geschiedenis van andere motoren + ombouw projecten van alle motoren.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Dices » Zo Mrt 18, 2007 11:34 pm

Tom Duc schreef:kan héél knap zijn... alleen zonde van al dat blinkend carbon natuurlijk... wat vindt ge van omgekeerd?

ps. spiegels gaan eraf vallen denk ik, want hij staat zò veel knapper zonder :rolleyes:

Kan ook wel knap zijn, maar dan gaat ge iets hoger moeten komen zodat dat opvalt. Met desmo-import.com als sjabloon in de matte lak afgeplakt zodat het carbon er door komt.
Gebruikers-avatar
Dices

Berichtdoor Tom Duc » Zo Mrt 18, 2007 11:46 pm

rietveld schreef:mijn duc vond ik ook niet knap met de zwarte spiegels. heb ze dan geel gespoten en da was al stukken beter. mss carbon spiegels zoeken? :D

Zwijg me daarover... pffffff

ik had ene gevonden die er op zijne 916 had, echte carbonnen dus... probleem: niet stabiel, en dus, na prototype afgevoerd vanwege te duur om ze stabiel in productie te nemen. Setje zou zo op een 450 euro komen, en dus niet verkoopbaar.

Desalniettemin heb ik een bedrijfje gevonden die wel een setje willen overspannen met echte carbon... ik stel me alleen de vraag of de afwerking naar wens gaat zijn, en of ik ze nog makkelijk op die carbon posts gemonteerd zal krijgen...

ik vrees er een bekke voor :rolleyes:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tom Duc
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Maxxi » Ma Mrt 19, 2007 7:06 am

Spijtig dat ik gewoon geen tijd heb om creatief te zijn :(
Ik verheug me toch wel op het spotten van uwe tuf :duim:
Gebruikers-avatar
Maxxi
Moderator

Berichtdoor Tom Duc » Ma Mrt 19, 2007 3:12 pm

Maxxi schreef:Spijtig dat ik gewoon geen tijd heb om creatief te zijn :(
Ik verheug me toch wel op het spotten van uwe tuf :duim:

Seg Maxxi, neem je tijd hé man... met die nieuwe blok die we nog moeten plaatsen zijn we morgen nog ni in de spuitcabine zenne :rolleyes:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tom Duc
2fast4u.be Regelmatig Lid

Vorige

Terug naar Anderen & Ombouw