Moderator: Moderators
). Als ge het wel kon, had ge die vraag hier niet gesteld
stef schreef:Is het een uitlaatsysteem met DB-killer of for race only ?? Met DB killer zou ik het nog overwegen om te houden.
mvg
Stef
janbros schreef:stel dat dat open systeem 10pk meer geeft (STEL hè), denkt ge van uzelf dat ge goed genoeg zijt om daarvan gebruik te kunnen maken en rapper rond te gaan op circuit ?
Als ik zo eerlijk mag zijn : neen , gij kunt dat niet (ik ook niet ze). Als ge het wel kon, had ge die vraag hier niet gesteld
![]()
Dus blijft de vraag wat primeert : de looks, de lawaaihinder, 625 euro om 4 circuitdagen te boeken op Zolder, op alle circuits toegelaten worden of zwart afgevlagd te worden, ...
).TRX schreef:Ik zou daar geen seconde over twijfelen en 625€ minder betalen ;-).
Of je betaalt 625€ meer en demonteert zelf alles en verkoopt het zelf voor 675€.... (met het risico dat je het niet verkocht krijgt en der uiteindelijk maar 575€ voor krijgt).
kunta schreef:Omdat je er van overtuigd bent dat dit op amateurniveau te weinig tot zijn recht komt?
Ook wanneer de pc eruit is?

.... en nee het is niet van mij en ik ken die gast persoonlijk niet 
, dat is pas een deal!!)

skippy79 schreef:ik zal die wel bijnemen.
Ten eerste, al je dips haal je eruit met de power commander, en de CBR1000RR heeft een grote dip net boven 4000 toeren, en is in die dip enorm stug. En met of zonder uitlaat krijg je zo ie zo zwart met de honda door de aanzuig lawaai als je volgas langs de paal gaat. been there done that.
Als je die niet neem en achteraf toch beslist om ee power commander te steken kost het je +/-300€ en dan nog eens 125€ voor de afstellen, dus zie het maar dat je uitlaat maar 250€, das een hele goedkoper lijn.....
Volgens mij ken ik de moto die je koop!.... en nee het is niet van mij en ik ken die gast persoonlijk niet
( neem die lijn en lmaat hem de PVM wielen erbij zetten in de verkoopprijs![]()
, dat is pas een deal!!)

Maxxi schreef:Ik zou het persoonlijk niet (meer) doen. Vroeg of laat komt die keuring eraan en moet je met uitlaten gaan knoeien.
Je spaart toch weer wat centen die je aan nuttigere dingen kan spenderen.
skippy79 schreef:En met of zonder uitlaat krijg je zo ie zo zwart met de honda door de aanzuig lawaai als je volgas langs de paal gaat. been there done that.
Schussboelie schreef:skippy79 schreef:En met of zonder uitlaat krijg je zo ie zo zwart met de honda door de aanzuig lawaai als je volgas langs de paal gaat. been there done that.
Misschien toch beter die Soes dan, Kunta!

kunta schreef:Schussboelie schreef:skippy79 schreef:En met of zonder uitlaat krijg je zo ie zo zwart met de honda door de aanzuig lawaai als je volgas langs de paal gaat. been there done that.
Misschien toch beter die Soes dan, Kunta!
Doe mij niet meer twijfelen hé
Terug naar Motorsport & Circuitrijden
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten