Moderator: Moderators
)
) want anders had ik 'm wel ff getoekt
kay schreef:en runner, wie geht's?

erfect:
erfect:
erfect:
erfect:
erfect:
erfect:
erfect:
, ik gelukkig niet.
RunnerX schreef:hoe het gebeurd is:
'k zat op 'n rond punt, 'k moest 2de afrit hebben, en bij de eerste afrit schoot een zwart golfke voor m'n neus in, aangezien ik zeker niet tijdig kon remmen, heb ik een uitvlucht moeten zoeken aan de binnenkant van de rotonde wat uiteindelijk verkeerd afliep...
m'n moto schoof tegen een lantaarnpaal, ik gelukkig niet.
op een of andere bizare reden heeft m'n kontje ook een slag gekregen, en toen lag hij uiteindelijk met de benzine tank tegen de paal gedeukt.
en terwijl ik bezig was met vloeken en ne keer tegen die paal te kloppen, sjeesde die auto weg. niemand iets gezien, en ik heb z'n plaat ook net gemist.
en 'k was net onderweg bezig met het plannen van een route voor de 2de 2fast4u-meeting

ik pak 'm wel mee moest 't nodig zijn2fast4u.be Administratie schreef:Ik ben heeeeeel blij dat runnerx niks heeft, maar nu is da voor ons wel een (klein) probleem, want hij moest eigenlijk nog de volgende ardennenrit en de volgende meeting enz..... gaan rijden.
Door iemand anders zijn schuld moeten wij van het forum en hijzelf er eigenlijk onder lijden
Maar dit gaan we nog wel oplossen.
Hulp is welkom
![]()
![]()
levensgevaarlijk zo'n fijne schuifnest.

das wel pech:( ,sjans dat hij zelf niets heeft:) Voor de ardennenrit ,ge (runnerx) weet mij wonen he.Wil de rit nog wel eens verkennen en als ge met uwe moto niet kunt rijden kunt ge altijd achterop bij mij he:biggrin: Mag een dag in de week zijn,wel deze week niet ,of anders een zondag2fast4u.be Administratie schreef:Ik ben heeeeeel blij dat runnerx niks heeft, maar nu is da voor ons wel een (klein) probleem, want hij moest eigenlijk nog de volgende ardennenrit en de volgende meeting enz..... gaan rijden.
Door iemand anders zijn schuld moeten wij van het forum en hijzelf er eigenlijk onder lijden
Maar dit gaan we nog wel oplossen.
Hulp is welkom
![]()
![]()
Atmozphere schreef:ik pak 'm wel mee moest 't nodig zijn
ah ja en die golf gestopt of????
't is daar precies gister wa geweest, bokrijk is een fijn stuksken als der geen volk op de baan is en 't mooi weer is ma die weg begint ook al slechte delen te krijgen,ze hebbe pas da stuk voorbij boxberg tot aan termolen vernieuwd met van die kleine kiezellevensgevaarlijk zo'n fijne schuifnest.
't beste stuk loopt toch van aan termolen tot in houthalen oost ma in diene laatste bocht(als iemand da weet aan martens,die betonrecyclage) zen der al enkelen verongelukt,heb een jaar of 3 geleden nog es en gixxer srad in de boom zien liggen en die piloot een paar daag later op 't kerkhof![]()
der kan nog wel es vuil liggen,op industrieterreinen heb je da ook veel voor
runnerx suc6 met de schadeafhandeling eh

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten