Moderator: Moderators
Naar't schijnt moet de klap enorm zijn geweest.
:(:(:(
Kienke schreef:Ik weet dat nog zo niet, ik heb het niet gezien en op basis van een artikel veroordeel ik niemand want de helft is meestal toch gelogen/overdreven. En eerlijk gezegd; als ik zie wat sommigen met hun moto op de baan gaan uitsteken is het een wonder dat er niet meer doden vallen en degenen die dan zo rijden doen het wel met voorbedachte rade. Ondanks het feit of hij in fout is of niet, het zal hem sowieso breken, voor de familie van het slachtoffer een schrale troost, maar Peter VA afbreken of zijn carrière stoppen zal de man ook niet doen terug komen.
Veel sterkte aan de familie en kennissen!!
sterkte aan de nabestaande
Raise your glass if you are wrong in all the right ways all my underdogs
-
Jeroen! schreef:Weeral triest dat zo iemand met naam en toenaam in de gazet staat, terwijl als dat een niet publiek iemand betreft ze enkel zijn achternaam publiceren...
Dat maakt het allemaal niet minder erg voor de fietser en zijn familie en vrienden natuurlijk.
djorkeR6 schreef:ieder ongeval is een triestig gebeuren.
ik ken de plaats en situatie niet en spreek er me dan ook niet over uit .
ik wens de famillie en vrienden van het slachtoffer veel sterkte toe alsook peter van Asbroeck want een ongeval doe je niet opzettelijk en als je het veroorzaakt breekt het je ook....

djorkeR6 schreef:ieder ongeval is een triestig gebeuren.
ik ken de plaats en situatie niet en spreek er me dan ook niet over uit .
ik wens de famillie en vrienden van het slachtoffer veel sterkte toe alsook peter van Asbroeck want een ongeval doe je niet opzettelijk en als je het veroorzaakt breekt het je ook....

Jeroen! schreef:Weeral triest dat zo iemand met naam en toenaam in de gazet staat, terwijl als dat een niet publiek iemand betreft ze enkel zijn achternaam publiceren...
Pikey schreef:Tja, das typisch die naambekendheid hé. Gazetten verkopen beter als er iets spectaculairs gebeurd met nen bekende kop.
Mocht dat iemand onbekends geweest zijn dan was dat een klein artikeltje zonder foto maar nu dat er nen BV in 't spel zit wordt dat ineens een pak spectaculairder.
tweety schreef:Jammer is het inderdaad dat de pers erop springt gelijk zot omdat het om een BV gaat die de fout beging....

Schussboelie schreef:Het geeft geen pas om de pers met de vinger te wijzen.
Het feit dat het hier al op het forum staat (is voor zover ik weet één van de eerste auto vs fiets ongevallen hier) toont aan dat het blijkbaar ook mensen buiten de pers interesseert (lees: leden van dit forum).
Hier staat zijn naam ook in de titel van het topic...

Kienke schreef:Ik weet dat nog zo niet, ik heb het niet gezien en op basis van een artikel veroordeel ik niemand want de helft is meestal toch gelogen/overdreven. En eerlijk gezegd; als ik zie wat sommigen met hun moto op de baan gaan uitsteken is het een wonder dat er niet meer doden vallen en degenen die dan zo rijden doen het wel met voorbedachte rade. Ondanks het feit of hij in fout is of niet, het zal hem sowieso breken, voor de familie van het slachtoffer een schrale troost, maar Peter VA afbreken of zijn carrière stoppen zal de man ook niet doen terug komen.
Veel sterkte aan de familie en kennissen!!

maar ik denk dat het vaker gebeurt dan we denken en zonder dat de overtreder het effectief beseft. En de vrouw van mijn collega en mijn moeder hebben allebei enorm veel geluk gehad dat er net op dat moment niemand van de andere kant kwam.
Smoetz schreef:Iedereen die door een ongeval iemand anders doodt, is dan einde verhaal ofwat?
Erg dat sommigen er wel zo over doen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast