Ik weet nu niet of het wel verstandig is om dit te zeggen......
Maar wou ook een streetpilot3 kopen vanwege de prijs (zumo kost pokkeveel geld), na beetje zoeken een garmin2610 tegen het lijf gelopen.
Paar reviews gelezen en 2610 is toch wat beter als de street3, maar dit is ook men 1ste gps, dus niks geen verstand ervan eigenlijk...
Toestel gaan halen, gevraagd of alles erbij zat, alles zat erbij behalve motorstuff...dacht "ach zal wel meevallen".
Enfin, naar de winkel geweest om alles te halen, houder voor de gps, houder voor de motor, motorkabel, ik schrok toch wel effe van de prijs eerlijk gezegd.
Alles bij elkaar kom ik net niet aan de prijs van een zumo 220, maar ja toestel van 5/6 jaar oud of nieuw toestel....
Ook nog nooit gewerkt met mapsource en dergelijke, al een paar keer gevloekt omdat ie soms niet wilt rijden zoals ik wil rijden, maar route's van internet laden en rijden lukt goed.
Eindconclusie...beetje slechtgezind omdat ik voor bijna hetzelfde geld een nieuw toestel had gehad, al doende leert men
Zoals hierboven vermeld koop enkel een toestel waar alles bijzit, los kosten die onderdelen verschrikkelijk veel geld.