Streetpilot3

Tips and tricks algemeen

Moderator: Moderators

Streetpilot3

Berichtdoor baaiker » Zo Aug 08, 2010 9:49 pm

Dag iedereen,

Ik ben een complete leek wat gps, mapsource enzo betreft.
Maar toch zou ik mijn motoritjes wat aangenamer willen maken d.m.v. een gps.
De streetpilot3 heb ik op een 2dehands site gevonden en vroeg me af of ik op deze gps eenvoudig routes kan inbrengen enzo... :?
Alvast bedankt!
Jelle
Gebruikers-avatar
baaiker
2fast4u.be Lid

Berichtdoor biker2202 » Ma Aug 09, 2010 10:01 am

ik heb nen sp3 nu niet dat ik nen expert ben of zo eerder ne leek
maar ik heb er toch al routes op ingeladen en deze perfect kunnen rijden het enige wat ik erbij heb moeten kopen in een adapterke want de kabel voor overdracht tss pc en sp3 is serieel en nu heb ik een tss stuk van serieel naar usb
Gebruikers-avatar
biker2202
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Visio » Ma Aug 09, 2010 10:14 am

'k hoop alleen dat je die dan heel goedkoop gevonden hebt, want ik dacht dat je er geen updates van kaarten meer voor kan krijgen
Gebruikers-avatar
Visio
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor pnobels » Ma Aug 09, 2010 11:12 am

Ge kunt perfekt op een StreetPilot III routes rijden. Echter, hou er wel rekening mee dat een StreetPilot al een 'verouderd' toestel is. M.a.w. beperkt geheugen en vooral ... traag. Ik heb er ooit ene gehad en als ge eens van de route afwijkt, en dat ding begint te herberekenen, dan kun je wel eens in de situatie komen dat je moet stoppen tot de StreetPilot zijn berekening gedaan heeft... Bezie het zo :

1. je wijkt af van de route, gps begint herberekening
2. je rijdt in een gebied met vele 'straatjes' die bovendoen dicht op mekaar volgen
3. tegen de tijd dat de gps je route herberkend heeft, ben je het straatje waar je moest afslaan reeds voorbij
4. gps begint opnieuw te herbereken enz...

Om maar te zeggen... Ge kunt natuurlijk heberekenen afzetten. Ik heb nu een Zumo die wel snel genoeg is :moto:
pnobels
2fast4u.be Newbie