Moderator: Moderators
Retr0 schreef:cardan, riem of ketting?
in geval van keting:
Tandje kleiner van voor, tandje groter van achter...
Optrek zat

Kienke schreef:als ik mij niet vergis hebben die moto's een cardan en valt er niet echt veel te veranderen aan de motor, wil je echt meer koppel in lagere toeren dan moet ofwel de cilinderinhoud omhoog ofwel een twin kopen
Denk ik ook.
The neighbour of the beastKienke schreef:als ik mij niet vergis hebben die moto's een cardan en valt er niet echt veel te veranderen aan de motor, wil je echt meer koppel in lagere toeren dan moet ofwel de cilinderinhoud omhoog ofwel een twin kopen

Red Beauty schreef:sorry dat ik zo laat antwoord maar ik ben nog niet echt thuis op forums. Ik ben het nog aan het leren. Ik heb inderdaad een cardan maar ik weet dat je een touring moto niet kan vergelijken met een baan machine. Ik heb last van mijn rug als ik met een baan machin rij .Ik had ook liever met een baanmachin gereden maar helaas mijn rug laat het niet toe

Cr4cK3R schreef:Gelieve leestekens te gebruiken, dat leest zoveel gemakkelijker
ampie schreef:Leest inderdaad gemakkelijker, maar we zitten hier toch niet in de les Nederlands? Ofwel?
Sorry voor mijn reactie, maar ik haat altijd al die opmerkingen over schrijffouten, dt fouten, leesteken fouten op Forums.

Rebble schreef:Het is gewoon een feit dat het makkelijker leest, wat toch ook de bedoeling is op een forum of niet ?
Red Beauty schreef:sorry dat ik zo laat antwoord maar ik ben nog niet echt thuis op forums ik ben het nog aan het leren ik heb inderdaad een cardan ik weet dat je een touring moto niet kan vergelijken met een baan machin maar ik heb last van mijn rug als ik met een baan machin rij ik had ook liever met een baanmachin gereden maar helaas mijn rug laat het niet toe

ampie schreef:Ja dat wel, maar stel u eens in de plaats van de mensen die niet weten waar de leestekens te zetten en dat ze dt fouten maken etc.. hoe moeten zij hun niet voelen na elke opmerking? Ik schrijf ook regelmatig met DT fouten. En zet waarschijnlijk ook mijn leestekens niet altijd op de juiste plaats, maar toch..

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten