GPS software - routes inladen - windows mobile

Info mbt GPS Software

Moderator: Moderators

GPS software - routes inladen - windows mobile

Berichtdoor TomW » Di Dec 28, 2010 9:40 pm

Ik heb nog een oude PDA liggen die ik vroeger gebruikte in de auto. Hierop draait windows mobile. Momenteel heb ik enkel de normale gps-software geïnstalleerd (TomTom en Igo) en wat muziektoestanden. Ik zou toch graag routes willen maken op pc en deze narijden.

Heeft er iemand ervaring met software dat te installeren valt op windows mobile waarbij het mogelijk is om routes in te laden ? Zo kan ik de PDA toch nog zinvol gebruiken op de moto.
Gebruikers-avatar
TomW
2fast4u.be Lid

Berichtdoor B-Gone » Wo Dec 29, 2010 8:33 pm

ben ook benieuwd heb er hier ook eene liggen maar heb nu racechrono op geplaatst voor op circuit te rijden
if you obey all the rules
you miss all the fun
Gebruikers-avatar
B-Gone
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Palle » Wo Dec 29, 2010 8:38 pm

Ik heb op mijne HTC, Garmin mobile XT, IGO8 en sigic mobile staan.
Gebruikers-avatar
Palle

Berichtdoor black-devil » Wo Dec 29, 2010 11:47 pm

TomW schreef:Ik heb nog een oude PDA liggen die ik vroeger gebruikte in de auto. Hierop draait windows mobile. Momenteel heb ik enkel de normale gps-software geïnstalleerd (TomTom en Igo) en wat muziektoestanden. Ik zou toch graag routes willen maken op pc en deze narijden.

Heeft er iemand ervaring met software dat te installeren valt op windows mobile waarbij het mogelijk is om routes in te laden ? Zo kan ik de PDA toch nog zinvol gebruiken op de moto.

Hier vind je een woordje uitleg hoe het werkt met tom tom om gedownloade routes om te zetten naar herkenbaar voor tom tom
http://www.st-enroute.nl/gps_laden_tomtom.php

zelf routes aan maken heb ik al gedaan via tyre te downloaden via : http://www.janboersma.nl/gett/index.html
:moto: I feel the need 4 the speed :moto:
speedtriple 2008 + r6 '99
Gebruikers-avatar
black-devil

Terug naar GPS Software