Imno schreef:'t Gaat dus al Mettet worden. Toemme....Zolder was iets interessanter geweest (en vooral heel dicht bij !)
gewoon
& 
Moderator: Moderators
Imno schreef:'t Gaat dus al Mettet worden. Toemme....Zolder was iets interessanter geweest (en vooral heel dicht bij !)
& 

MotoMieke schreef:ok, heb net een emmer kwijlsel opgekuist...
die van 'no rules great scotch reclame met die actrice' is hier net buiten...
man man man
Isabella schreef:hehe, om even een quote te lenen 'toch wel een lekker menneke', er valt iets te zeggen voor mannen in een kilt

MotoMieke schreef:wat doen jullie met oud op nieuw?
wij gaan naar't zeetje met nog een koppelke
en den 2de de nieuwjaarsduik doen

Imno schreef:Nieuwjaarsduik ? AaaaRRrrGGggglllll
Weet het nog niet. Weet niet eens wat ik volgende weekend ga doen
uitgaan is niet aan mij besteed met oud/nieuw

MotoMieke schreef:*** aangepast door mod
en vuile was is da ni hé, het is zo gebeurd dus ... 't zijn feiten.
trouwens als ge 7 jaar en half samen zijt, is het normaal da ge soms mekaar op de zenuwen werkt en dat niet alles rozegeur is....
er zijn er weinige tegenwoordig die nog kunnen zeggen dat ze zolang samen zijn en zeker na al wat wij hebben meegemaakt...

:pAxe schreef:Vandaag heeft mijn lief me toch met enige verstomming geslagen.
Kwam thuis van mijn werk en mijn vriendin (die niks met motoren heeft) kwam enthousiast afgelopen: "Der stond vandaag ne superschone moto voor de deur!!! Kheb wa foto's voor je genomen!". Ik moet toegeven, ik hield mijn hart al wa vast, maar bleek t om ne vette Gixxer te gaan. Opeens enthousiast voor moto's en dan nog goeie smaak ook!:p

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten