Het grote 2fast4u Babes Only Topic

Moderator: Moderators

Berichtdoor Ducatiwitch » Ma Nov 08, 2010 7:30 pm

Imno schreef:'t Gaat dus al Mettet worden. Toemme....Zolder was iets interessanter geweest (en vooral heel dicht bij !) :)

gewoon :moto: & :D
I once had 1 American Paint horse between my legs, now... 97 Italian Desmo Stallions

Miss you X4
Gebruikers-avatar
Ducatiwitch
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Moshi » Ma Nov 08, 2010 8:38 pm

Mettet is leuk ;)
Try me :D

R.I.P Hellraiser, Dimi, X4 .... Dimi: we missen u maat!!

X4.. you fly safe in heaven now...
Gebruikers-avatar
Moshi
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Speedsterke » Ma Nov 08, 2010 9:11 pm

Imno schreef:'t Gaat dus al Mettet worden. Toemme....Zolder was iets interessanter geweest (en vooral heel dicht bij !) :)

Heb er ni gereden, maar al een paar keer gaan kijken en is wel een fijn circuit. :rolleyes:
Ge zult er veel plezier aan beleven. ;)
Afbeelding

R.I.P. Chl, Dimi en Hellraiser
Gebruikers-avatar
Speedsterke
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Isabella » Di Nov 09, 2010 9:41 am

MotoMieke schreef:ok, heb net een emmer kwijlsel opgekuist...

die van 'no rules great scotch reclame met die actrice' is hier net buiten...
man man man :u

hehe, om even een quote te lenen 'toch wel een lekker menneke', er valt iets te zeggen voor mannen in een kilt
IsaMotion

diagonally parked in a parallel universe
Gebruikers-avatar
Isabella
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Imno » Di Nov 09, 2010 9:48 am

Isabella schreef:hehe, om even een quote te lenen 'toch wel een lekker menneke', er valt iets te zeggen voor mannen in een kilt

Gewoon niets zeggen en genieten van het zicht ;)
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor MotoMieke » Di Nov 09, 2010 10:01 am

Imno schreef:Gewoon niets zeggen en genieten van het zicht ;)

Ja en em komt vanavond weer :D
Gebruikers-avatar
MotoMieke
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor MotoMieke » Ma Nov 15, 2010 2:06 pm

wat doen jullie met oud op nieuw?

wij gaan naar't zeetje met nog een koppelke
en den 2de de nieuwjaarsduik doen :D
Gebruikers-avatar
MotoMieke

Berichtdoor Imno » Ma Nov 15, 2010 2:33 pm

MotoMieke schreef:wat doen jullie met oud op nieuw?

wij gaan naar't zeetje met nog een koppelke
en den 2de de nieuwjaarsduik doen :D

Nieuwjaarsduik ? AaaaRRrrGGggglllll :p
Weet het nog niet. Weet niet eens wat ik volgende weekend ga doen :)
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor MotoMieke » Ma Nov 15, 2010 4:12 pm

Imno schreef:Nieuwjaarsduik ? AaaaRRrrGGggglllll :p
Weet het nog niet. Weet niet eens wat ik volgende weekend ga doen :)

:D uitgaan is niet aan mij besteed met oud/nieuw

dus wij spelen partini / trivial met een goei glas wisky, chocojenever, champagne
en doen gourmet en om 12u gaan we in de duinen een fles sjampieter leegdrinken, ja ja aan de fles en genieten van het vuurwerk...
meestal krijgen we daarna terug honger, dan gourmetten we maar verder

vorig jaar met de nieuwjaarsduik sneeuwde het gewoon! aaarghhh
ik deed ni mee toen, enkel een paar kameraden.
ik stond op te wachten met de badhanddoeken en kamerjassen! :)
maar dees jaar zijn ze aan mijne kop aan't zagen om mee te doen |(
ik denk dat ik mijn broer zijn kajakpak ga aandoen :D
al hoewel menig miss belgium doet dat ook en wat die kunnen kan ik ook eigenlijk ;)
Gebruikers-avatar
MotoMieke

Berichtdoor Imno » Di Nov 16, 2010 12:33 pm

MotoMieke schreef:*** aangepast door mod

en vuile was is da ni hé, het is zo gebeurd dus ... 't zijn feiten.

trouwens als ge 7 jaar en half samen zijt, is het normaal da ge soms mekaar op de zenuwen werkt en dat niet alles rozegeur is....
er zijn er weinige tegenwoordig die nog kunnen zeggen dat ze zolang samen zijn en zeker na al wat wij hebben meegemaakt...

Efkes hier reageren om de mensen op het frusttopic niet te veel te ambeteren :)

Zo dacht ik ook. Ben het afgeleerd. Too much stress.
Ge kunt al is van mening verschillen, maar als alles zo diep gaat zitten dat het een niet te harden frustratie wordt, dan moet je daar eigenlijk je conclusies uit trekken. Ofwel wordt het uitgesproken en anders trekt ge de stekker uit. Er is al genoeg stressfactor in een menselijk leven om dan nog is relationeel op de tippekes van uw tenen te moeten lopen.
Trouwens als ge in een dergelijke relatie met de zoveelste momenten van ergernis en boosheid op ne moto kruipt (ge kent dat wel he...moto op in een Franse coleire om te chillen) dan komen der vroeg of laat brokken van.
Licensed to chill.
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Imno » Wo Nov 17, 2010 8:55 pm

Ik mag van de Nederlandse bikester Els een verslagje van haar posten. Ik wou het graag eventjes gebruiken omdat het zoveel zegt over hoe wij als meiden motorrijden ervaren. 't Is echt zo herkenbaar. Veel leesgenot :)
"
Dan is het moment aangebroken. Je hebt je pasje gehaald. Je mag zelf de weg op. Pasje brand in je zak, handjes worden klammig. Vriendlief staat buiten op je te wachten, naast die enge heftige 1000cc motor. Nog maar een blik in de spiegel. Heel nutteloos want er gaat zo een helm op je hoofd. Het lijkt een beetje op koudwater vrees. In jezelf verman je je. Kom op dit wilde je toch zo lang. Allerlei gedachten schieten door je hoofd, straks is de motor te heftig. Hoe neem ik met deze motor een rotonde. Hoe heftig remt ie..........
Licht trillend pak ik mijn werkelijk schitterende helm. Wat bizar dat je daar oog voor hebt op zo een spannend moment. Ik pak de deurklink en stap naar buiten. Vriendlief staat nog steeds geduldig te wacht. Wat een kanjer want zulk mooi weer is het niet.

Meteen de vraag of ik er klaar voor ben. Ja ja, ik ben er klaar voor. Toch??? Het moet wel, ik heb mijn pasje gehaald. Ik zie dat vriendlief motorkleding aan heeft en zijn helm vasthoudt. Oh ja dat was de afspraak. Als de motor tegen valt, dan rijdt hij hem naar huis en kan ik in de fijne vertrouwde auto terug. Zullen we de ruil nu maar vast maken. Een strenge stem in mijn hoofd dat ik me niet moet aanstellen. Dat niemand van mij verwacht dat ik nu meteen als een soort Valentina Rossielientje wegrijd.

Schijnkalm en beheerst ga ik op de motor zitten. In mij is de spanning bijna ondragelijk geworden. Ik draai de sleutel om in het contact en start de motor. Hoewel ik hem al minstens honderd keer heb gestart is het nu anders. Zou hij mij wel verdragen als coureur. Ik voel onder mij de motor tot leven komen. Het schitterende geluid dringt tot mij door. Nu is er geen excuus meer. Ik trap de motor in zijn 1 en rij voorzichtig weg. Aan het einde van de straat verzoek ik mijzelf om weer adem te gaan halen omdat het anders wel een heel spannend ritje wordt.

Rustig rij ik de "grote" weg op. Ik draai beheerst met mijn rechterhand, mijn hart bonst in mijn keel. Ik zie de wereld langs mij heen schieten. Ik ontspan. Wat een heerlijk gevoel en wat is de motor gentle met mij. In de verte zie ik een rotonde aan de horizon verschijnen. Oh fijn, terug spanning. Immers ik heb vanaf mijn voordeur nog geen kilometer gereden en nu al een rotonde. Waarom woon ik ook alweer in Lelystad a.k.a rotondecity.

Voorzichtig neem ik de rotonde, kijk dat gaat eigenlijk best wel makkelijk. Wat fijn toch dat ik mezelf van te voren zo een buikpijn kan aanpraten. Ontspanning neemt het over van mij. Ik voel me zelfs al een klein beetje zeker. Heel mans probeer ik het gas van de motor een beetje uit. Natuurlijk op een rechter dan recht stukje. Nog manser ga ik een beetje remmen. Wat een heerlijke motor. Wat reageert hij kalm en beheerst. Dat je dat zelf in de hand hebt drong even niet tot mij door. Er was een klik met de machine. De motor waar ik zoveel ontzag voor had wilde met mij samenwerken. Wat FANTASTISCH!!!!!!

Trots stapte ik enkele tijd later weer af. Geen trillende benen meer, geen spanning meer. Ik wilde meer meer meer!!!! Vriendlief kwam met een trotse glimlach op mij afgelopen. Een kusje en een heel lief "Je rijdt leuk meis." Mijn dag kon niet meer stuk en ik had er een nieuwe grote liefde bij. Onze mooie Gentle VTR Afbeelding"
Licensed to chill.
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Puppy » Wo Nov 17, 2010 10:40 pm

Geweldig :duim:
Gebruikers-avatar
Puppy
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Solitaire » Do Nov 18, 2010 8:20 pm

Leuk om lezen. Herkenbaar gevoel
Gebruikers-avatar
Solitaire
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Axe » Vr Feb 11, 2011 9:15 pm

Vandaag heeft mijn lief me toch met enige verstomming geslagen.

Kwam thuis van mijn werk en mijn vriendin (die niks met motoren heeft) kwam enthousiast afgelopen: "Der stond vandaag ne superschone moto voor de deur!!! Kheb wa foto's voor je genomen!". Ik moet toegeven, ik hield mijn hart al wa vast, maar bleek t om ne vette Gixxer te gaan. Opeens enthousiast voor moto's en dan nog goeie smaak ook! :D:p
\ With great speed comes great responsibility
\\ GSR 600 rider
Gebruikers-avatar
Axe
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Imno » Vr Feb 11, 2011 9:51 pm

Axe schreef:Vandaag heeft mijn lief me toch met enige verstomming geslagen.

Kwam thuis van mijn werk en mijn vriendin (die niks met motoren heeft) kwam enthousiast afgelopen: "Der stond vandaag ne superschone moto voor de deur!!! Kheb wa foto's voor je genomen!". Ik moet toegeven, ik hield mijn hart al wa vast, maar bleek t om ne vette Gixxer te gaan. Opeens enthousiast voor moto's en dan nog goeie smaak ook! :D:p

Oei Axe...opletten jong...voor je het weet sjeest ze je voorbij ;)
Licensed to chill.
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Vorige

Terug naar Off-Topic