Moderator: Moderators

[url=http://pjotrgem.myminicity.com/]
) en met de typisch Amerikaanse rechtdoor - stuurcapaciteiten zeker en vast niks voor mij. Voor de liefhebber waarschijnlijk ne droom en voor de bandencentrale waarschijnlijk ook....
GregOrgy schreef:Vind hem zeker niet lelijk, maar moest ik ooit zoiets kopen, koop ik liever een echt, en dan bedoel ik een Harley Davidson. Als die andere vind ik maar 'wannebee's' en 'wille maar niet kunne-motoren'.

GregOrgy schreef:degelijk zijn ze zeker, beter mss zelfs als HD, maar in mijn ogen is het altijd maar een replica van een HD. Das hetgene ik bedoel...
Als ik ooit is op een meeting kom, zal ik de HD is neme. Dat kan in mijn ogen niet vergelijke worden met die japanse motore. Die dikke sceaming eagles, van die blowers erop vanvoor...

als ik weet hoe het moet plaats ik fotosJIMMT1 schreef:ja beste motorijders, mijn nieuwe untruder M18OOR staat in mijn garage ,bij mijn HARLEY ROAD KING,en mijn BANDIT 1250GT wat een machine zeg heb mijn eerste toertje gedaan ongelooflijk wat een power, in het kort gezegd daar kan mijn H.D. niet tegen op hoor langs geen kanten maaaaar......HET IS EN BLIJFT EEN SUZUKI.waar ik waarschijnlijk veel zal mee rijden en het is zeker geen replica van een H.D daar zijn de verschillen te groot voor op alle gebied maar in hart en ziel blijf ik een H.D RIJDER u mag me gerust mailen hoor voor vragen hierover gr jimmy
Proficiat , have fun. Scarver, iemand van onze leden hier, heeft ook lang getwijfeld om deze al dan niet aan te schaffen 
Ben schreef:ik krijg deze zever!!:s
U bent niet bevoegd om dit onderdeel te bekijken.
U dient zich in te loggen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten