Moderator: Moderators
)
)
.
.2 dagen later kom ik diene zelfde flik tege bij een andere controle op de expresweg:s,maar ik mocht direct verder rijden want hij zei "Aah meneer 120,rijd maar verder maar op het gemakske hee":D
beter gezegd dat de hakjes te snel slijten zo in de bochten:oroosje62 schreef:op ne keer hadden we vergadering aan school, en ik wou vertrekken, ma autoke deed het nie, dus ma rap pak aan en kleedje en open hakkeschoenen in tanktas, daar gekomen op t schoolke rap omgekleed en na vergadering vroeg er ne collega die al iets had horen vliegen dat da mijne moto was :zeg zijde gij zo naar hier gekomen, ikke zei, : ja , ma 600 km moet ik zo nie doen want dan liggen mijn voetkes open want da schakelt nie echt zo goe met die schoentjes, amaai da geloof ik zei diene toen:D

Das ene die nie beseft dat hij zelf in een doodskist aan het rijden is!Niekes & Gitte schreef:.Maar de meest groffe opmerking was één zonder woorden,ik kwam van de ardennen terug en rijd achter een auto.Die kerel doet zijn raamke open en wijst met zijne vinger over zijn dak richting een kerkhof dat we juist passeerden.

de naftbak?:Dbeulke schreef: (NOT! The most dangeroes part about motorcycles is the nut who conect the sadel to the handlebars,... of zoiets)
of; het meest gevaarlijke aan ne moto is niet het aantal paardekracht dat eronder ligt maar de ezel die erop zit!:Dbeulke schreef:Das ene die nie beseft dat hij zelf in een doodskist aan het rijden is!
trouwens, de meest afgezaagde opmerking is toch dat motorrijden gevaarlijk is. (NOT! The most dangeroes part about motorcycles is the nut who conect the sadel to the handlebars,... of zoiets)

ineens combi flikken stopt naast mij... raamken open
"eeft 'mneer da rood licht ni gezien mischien?"
:"sorry 'mneer de polis, khad geen plaats om deftig te stoppen dus ik dacht..."(broebelde ik vanachter mennen helm)
ikke rap weg hope da ze toch genen pv zouden opmaken

beulke schreef: reed in het WE om 5Hr 's morgens door den leopoldtunnel (en die erachter, naam efkes kwijt) aan een goeie 140 (50 mag, 70 wordt getollereerd)
(dikke fun met die bobbels)
bijzonder goede akoustiek in die dingen 
beulke schreef:Als je 1 ding van de brusselse flikken kan zeggen is dat ze verdraagzaam zijn, zeker de motards.
, mor steekt er iemand zijn hand op naar n zwaantje?...zijn flikken die toch ook een passie voor motoren hebben dus waarom niet 
Gebruikers in dit forum: Glen en 0 gasten