Kawa Z1000SX?

Rijervaring, foto's en geschiedenis van tour motoren.

Moderator: Moderators

Kawa Z1000SX?

Berichtdoor Asaghon » Za Apr 30, 2011 5:27 pm

Iemand al ervaringen met deze nieuwe?
Ik ben eigenlijk meer aan nakeds, maar voor lange ritten is dit niet echt ideaal. En voor op de autostrade al helemaal niet. En een echte touring moto vind ik eigenlijk maar niks (ben nog jong he), maar deze Z1000SX ziet er me heel interessant uit. Een tourer die er toch nog sportief uit ziet. Zou wel eens mijn volgende kunnen worden. Ik rij nu al 3 jaar met een z750 (eerste moto)
Asaghon
2fast4u.be Newbie

Re: Kawa Z1000SX?

Berichtdoor wreckah » Za Apr 30, 2011 8:59 pm

de engelsen ( die zot zijn van snelle motos) vinden dit de moto van het jaar. Veel bruikbaarder dan een hypersport 1000, en bijna even rap in the real world.

goed blok, goeie manieren naar het schijnt. Zelf geen ervaring :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
wreckah
Sponsor

Berichtdoor smolders luc » Za Apr 30, 2011 11:09 pm

bij ons op het bandit forum zijn er twee. een groene en een zwarte en die mannen zijn heel erg tevreden .ik heb er op gezeten op het salon en moest mijn financiele toestand beter zijn dan stond er direct een voor mijn deur
smolders luc
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Antropos » Za Apr 30, 2011 11:27 pm

Ik rij zelf met iets soortgelijks en heb eindelijk mijn draai gevonden. Aprilia SL1000 Falco met superbikestuur.
Dit is wel een 2-cilinder en totaal anders van motorkarakter, maar de SX zou mij eventueel wel kunnen verleiden. Vond de rare zithouding, vooral door de rare hoge tankopbouw wel vreemd aanvoelen, maar ga zeker nog een serieuze testrit doen. Kanshebber wat mij betreft.
Aprilia SL1000 Falco + RSV mille R
Gebruikers-avatar
Antropos
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor erKeN » Za Apr 30, 2011 11:41 pm