kawaman25 schreef:van niv 1 naar vrij rijden minder snel ? is grote stap zunne
das een beetje het probleem, er zijn anders niet veel opties buiten een niveau 1+. vermoed dat niveau 2 ook al een grote stap zal zijn.
Moderator: Moderators
podo schreef:ivan schreef:skippy79 schreef:er zijn genoeg mensen die denken de ideale lijn te rijden, maar het toch niet doen
mannen die constant rond 1.50-1.52 rijden kunnen in snel, de rest mag wat mij betreft in mindersnel rijden![]()
maar dat is just my 2 cents
Ik begrijp u wel, omdat jij dik onder de 1min50, maar in minder snel zitten er genoeg die 2min+ rijden. Wat doe je met de mannen die 1min55 rijden?
Die hun lijnen zullen al wel "redelijk" in orde zijn
zolang ik ni onder de 1.50 zit blijf ik bij minder snel
Frekkel schreef:kawaman25 schreef:van niv 1 naar vrij rijden minder snel ? is grote stap zunne
das een beetje het probleem, er zijn anders niet veel opties buiten een niveau 1+. vermoed dat niveau 2 ook al een grote stap zal zijn.

kawaman25 schreef:Frekkel schreef:kawaman25 schreef:van niv 1 naar vrij rijden minder snel ? is grote stap zunne
voor niveau 2 moogde toch al onder de 2 minuten rijden op zolder zunne

Lucasfalt schreef:kawaman25 schreef:van niv 1 naar vrij rijden minder snel ? is grote stap zunne
![]()
Niveau 2 zie je niet zitten,maar vrij rijden wel?
kawaman25 schreef:Lucasfalt schreef:kawaman25 schreef:van niv 1 naar vrij rijden minder snel ? is grote stap zunne
![]()
heb niv.1 1+ en 2 gevolgd en nu vrijrijden mindersnel , maar zoals frekkel hierboven aangeeft om van niv 1 naar vrij rijden minder snel te gaan is toch een grote stap in één keer . zou nie mogen kunnen vindt ik , t'is zo dat er accidenten gebeuren
skippy79 schreef:er zijn genoeg mensen die denken de ideale lijn te rijden, maar het toch niet doen
mannen die constant rond 1.50-1.52 rijden kunnen in snel, de rest mag wat mij betreft in mindersnel rijden![]()
maar dat is just my 2 cents
Lucasfalt schreef:kawaman25 schreef:van niv 1 naar vrij rijden minder snel ? is grote stap zunne
![]()
Frekkel schreef:
Wat is het nut van een opleiding als het niveau te hoog is?
Ik heb drie circuit dagen gedaan en overal een beginnersopleiding gevolgd, 1keer zolder, 2 keer mettet.
14 dagen geleden op mettet eerste keer vrij rijden debutanten.
Moet ik omdat ik een beginneling ben thuisblijven dan? Ik ga er van uit dat als ik traag ben, maar proper op mijn lijn blijf, de rest mij wel zal kunnen inhalen zonder risico. Op mettet heb ik daar alleszinds geen problemen mee gehad.
Iedereen heeft toch het recht om te leren?
Frekkel schreef:Lucasfalt schreef:kawaman25 schreef:van niv 1 naar vrij rijden minder snel ? is grote stap zunne
![]()
Wat is het nut van een opleiding als het niveau te hoog is?
Ik heb drie circuit dagen gedaan en overal een beginnersopleiding gevolgd, 1keer zolder, 2 keer mettet.
14 dagen geleden op mettet eerste keer vrij rijden debutanten.
Moet ik omdat ik een beginneling ben thuisblijven dan? Ik ga er van uit dat als ik traag ben, maar proper op mijn lijn blijf, de rest mij wel zal kunnen inhalen zonder risico. Op mettet heb ik daar alleszinds geen problemen mee gehad.
Iedereen heeft toch het recht om te leren?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten