Problemen connectie Zumo660 en pc

Info mbt GPS Software

Moderator: Moderators

Problemen connectie Zumo660 en pc

Berichtdoor Enzof » Zo Jun 19, 2011 5:13 pm

Bij het updaten van de Zumo660 is de connectie tuusen de ucb poort (pc) en de Zumo weggevallen.
Wanneer ik nu de zumo insteek in de usb dan herkent de pc de zumo niet en geeft aan dat er beschadigde files zijn.
Maar hij kan deze niet herstellen :s

Op een andere computer geeft het identiek hetzelfde probleem maar valt de connectie onmiddellijk weg zonder aan te geven dat er beschadigde files zijn.

Wanneer ik even connectie had tussen pc en zumo heb ik op mygarmin het opnieuw proberen te installeren maar gaf hij mij volgende foutmelding:plugin error: GDX_FILETRANSFER.CPP,line:102

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen of zal ik langs een Garmin winkel moeten gaan?
Gebruikers-avatar
Enzof
2fast4u.be Regelmatig Lid

Re: Problemen connectie Zumo660 en pc

Berichtdoor Imno » Zo Jun 19, 2011 5:41 pm

Enzof schreef:Bij het updaten van de Zumo660 is de connectie tuusen de ucb poort (pc) en de Zumo weggevallen.
Wanneer ik nu de zumo insteek in de usb dan herkent de pc de zumo niet en geeft aan dat er beschadigde files zijn.
Maar hij kan deze niet herstellen :s

Op een andere computer geeft het identiek hetzelfde probleem maar valt de connectie onmiddellijk weg zonder aan te geven dat er beschadigde files zijn.

Wanneer ik even connectie had tussen pc en zumo heb ik op mygarmin het opnieuw proberen te installeren maar gaf hij mij volgende foutmelding:plugin error: GDX_FILETRANSFER.CPP,line:102

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen of zal ik langs een Garmin winkel moeten gaan?

Is de Garmin communicator plugin nog actief op je pc ? Die heb je nodig om dingen te installeren. Second doet h'm soms vervelend als je werkt met Mozilla en moet je het even proberen met MS Explorer.
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor ytrez » Zo Jun 19, 2011 7:04 pm

Doe m maar binnen bij de dealer , een collega van me had net hetzelfde en die hebben ze toen zelfs uiteindelijk een nieuw toestel gegeven ... (usb aansluiting op de garmin zelf om zeep)
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel .
Gebruikers-avatar
ytrez
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor hubke01 » Zo Jun 19, 2011 8:29 pm

stel deze vraag hier eens http://forum.gps.nl/
hubke01
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Enzof » Ma Jun 27, 2011 8:32 pm

Ff een updateje...

Daar ik vreesde dat ik de Zumo goed om zeep had geholpen, er dan maar mee naar Waypoint aka Point2 in Leuven gegaan.

Diene gast zei dat hij die foutmelding al verschillende keren was tegengekomen en me niet al teveel zorgen moest maken.
Heeft de Zumo aan de pc gehangen bij hun, maar vond hem eerst ook niet.
Op een gegeven moment na opnieuw te proberen herkende hij de Zumo en heeft hij onmiddellijk een update uitgevoerd met als gevolg dat ze terug goed marcheert. :duim:

Binnekort is bij die gasten een cursusje gaan volgen, da zal handig zijn...
Gebruikers-avatar
Enzof
2fast4u.be Regelmatig Lid

Terug naar GPS Software