hier ook eens reageren
circuit rijden spreekt mij niet erg aan (mss omdat ik het nog niet geprobeerd heb) maar heb mij vooral ne moto gekocht om gezellige ritjes te doen .
Ben dan ook over gestapt van 4 x ne racemoto naar ne naked en nog geen dag spijt van gehad.
En als ik het zo lees is het toch wel een dure hobby dat circuit rijden en ben ook een persoon waar het rap zou tegen steken om een paar uur in de bestelwagen te moeten zitten om naar een circuit te rijden (zelfkennis

)
En ik geef toe dat er mindere momenten zijn als je op de baan rijd ( koekenblik die je niet ziet ofzo) maar dit weet je op voorhand als je met de moto vertrekt.
Moet zeggen dat ik ook redelijk sportief rondrij maar alleen op stukken waar ik een goed overzicht heb .
Toch van plan dit jaar een paar mooie weekends erop uit te trekken (mijn madam moet toch werken

) en als ik dan alleen maar op circuit zou kunnen rijden zou da toch frm bijten dat ik nie weg kan zenne

.
dus ik ben ne baan rijder maar zeg nie dat ik ooit circuit eens ga proberen , maar tot zover nog niet de interesse gehad