Fixxxer schreef:Awel, daar wil ik later op het seizoen terug op pakken, mag dat?
Want gelooft ge dat nu echt Jan? Komaan...
Ik ga één van de meest afgezaagde quote's bovenhalen... Ge zijt hier wel over Rossi aant klappen he(en Burgess!!!)
Rossi gaat meer dan één podium halen, sterker nog, hij gaat nog races winnen ook!
Geef hem wat tijd, das alles. Die schouder ingreep was geen kleintje hoor. Een operatie dat nen halven dag duurt voor een paar pezen op zijn plaats te duwen ... Ok, het is gemakkelijk voor hem om het daar altijd op te steken, maar het is nu zo.
Ge kunt ook een lactosevergiftiging oplopen he...(remember Stoner 2009?)
Spaar hem een beetje, hij, en hij zeker, verdient dat. Dat is voor de jaren dat hij deze sport terug op de kaart heeft gezet.
En daarbij, degene die dat zeggen dat Stoner wereldkampioen wordt, vergeet het maar!!!:D Lorenzo gaat het worden!!!(denk ik) hij moet gewoon altijd bij de eerste vier eindigen, niet chrashen(2010...)en dan komt alles goed. Stoner gaat gegarandeert nog op zijne bek, 25 punten weg, en wie is de gelukkige tweede dan? Mark my words.
jep, pak maar
(ik ga er wel 1 zinnetje aan toevoegen na de laatste race : max 1 podium tijdens de droge races
)
de Duc heeft gewoon fundamentele fouten in het design, en Stoner was de enige die ondanks die fouten toch competitief ermee was. En dat is dan ook Ducati hun grootste probleem : ze hebben niets aan die fundamentele fouten gedaan omdat de moto blijkbaar toch een winnaar was. En zelfs Rossi/Burgess kunnen dat niet oplossen. 5 minuten politieke moed, zegt u dat iets ? en 80 seconden, zegt dat u iets ? die 5 minuten zijn ondertussen an een jaar of 3-4 geworden, mag je zelf uitrekenen hoe lang die 80 sconden gaan duren
grootste probleem is volgens mij (en anderen) de configuratie van het motorblok : de 90° van hun V4 is te groot .

;)

Awel mannen, niemand gekeken ofwat? Er is meer gebeurd dan tijdens de voorbije twee seizoenen samen, had hier toch wat gelul verwacht 

dat vond ik spijtig