Moderator: Moderators
skippy79 schreef:ik zal die wel bijnemen.
Ten eerste, al je dips haal je eruit met de power commander, en de CBR1000RR heeft een grote dip net boven 4000 toeren, en is in die dip enorm stug. En met of zonder uitlaat krijg je zo ie zo zwart met de honda door de aanzuig lawaai als je volgas langs de paal gaat. been there done that.
.
.......
)skippy79 schreef:@Kunta - ik bedoelde neem de uitlaatlijn en voor dat prijs die hij vraagt voor alles, vraag ook nogeens voor die geile pvm velgen.......
@ TRX - Dikwels op circuit in een korte bocht kom ik rond 4000 toeren in zijn 2de, maar alleen omdat ik nooit terug schakel naar 1ste op een 1000 (slechte ervaringen)
En met de soes en originele uitlaten kan je ook niet volle bak langs de geluids palen rijden op Zolder zonder zwart, maar dat zijn zo goed als alle nieuwere originele motoren tegenwoordig, maar dat heeft bijna nooit met de uitlaat te maken, eerder de aanzuig geluid, en die van de soes is groter
Idd een mooie moto die verzorgd uitziet voor een schappelijke prijs

skippy79 schreef:moest je ook in de regen willen rijden ga je later spijt hebben om die velgen. moest het een keuze zijn tussen de uitlaat en velgen, zou ik ik zeggen, pak de PC en velgen en laat de uitlaat af.
Die gsxr, is toch gene zwarte?

An_ schreef:Mijn reactie:
Als je moet zitten neuten over een paar honderd euro's voor extra velgen/PC/uitlaat/gelijk wat, koop dan een moto uit een lagere prijsklasse of ga nog wat bijklussen.
Terug naar Motorsport & Circuitrijden
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast