snoekie schreef:Sherrif, ik denk dat we een controlleke moeten organiseren op den hoek van de straat
Ik ben mijn ademtesttoestel al aan het opwarmen ...

Moderator: Moderators
snoekie schreef:Sherrif, ik denk dat we een controlleke moeten organiseren op den hoek van de straat

en de woorden deftig houden vind ik nie terug op zo'n jeneverfles hoor...RunnerX schreef:Stef komen gijen de woorden deftig houden vind ik nie terug op zo'n jeneverfles hoor...
stef schreef:RunnerX schreef:Stef komen gijen de woorden deftig houden vind ik nie terug op zo'n jeneverfles hoor...
Kmoet eerder gemaakte beloftes nakomen ... Gellie kunt ook afkomen na de sluiting van het clublokaal
(30 + fuif in de stadsfeestzaal te Aarschot)
mvg
Stef

OPOE schreef:stef schreef:RunnerX schreef:Stef komen gijen de woorden deftig houden vind ik nie terug op zo'n jeneverfles hoor...
Kmoet eerder gemaakte beloftes nakomen ... Gellie kunt ook afkomen na de sluiting van het clublokaal
(30 + fuif in de stadsfeestzaal te Aarschot)
mvg
Stef
Gevaarlijk !!!
Ook al eens naar toe geweest .![]()
Loopt daar vol van wanhopige super-milfen .
Cowboy schreef:Als we die dag gaan rijden kan het zijn dat we bij het terugkeren even binnenspringen

vivke schreef:er gaat zo te zien nie veel volk komen deze keer

Imno schreef:Cisse schreef:Correctie, madam lust blijkbaar wel de speciallekes
Hebde weer nen draai rond uw oren gehad cisse na het bazelen van onzin ?

(gehanteerde formule: Weersomstandigheden x leeftijd = auto)
. Zonder dank 
Speedsterke schreef:Imno schreef:Cisse schreef:Correctie, madam lust blijkbaar wel de speciallekes
Hebde weer nen draai rond uw oren gehad cisse na het bazelen van onzin ?
Ik slaag nooit hard zene.

DuCman schreef:Mss da madam en ik ook afkomen.

(ah, nee:sliders ontmaagd met de monobike
)Retr0 schreef:awel ja!! I'm in!!!
wie komt der mee???

(ah, nee:sliders ontmaagd met de monobike
)Terug naar Algemene Motorpraat
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast