Moderator: Moderators

beulke schreef:Dat rem en schakelsetje hebben een groot hebben gehalte:duim:
ik begrijp wel niet goed waarom je een radiator zo wil laten opvallen? mooie cover, dat wel, maar begrijphet niet te geod.
btw: zal deze cover de koeling niet in het gedrang brengen??
the devil's own racer schreef:de lotto gewonnen ?
, beetje bij beetje opt moment.
Paco schreef:Vandaag tailriser (verhoging van 40 mm) en g-pack besteld.
Product information G-pack
G-Pack is a module which has the capability to optimise the performance of your engine to a maximum, particularly during the phases of acceleration from low to mid range.
G-Pack was especially developed to bypass the restrictions in 2nd and 3rd gear, installed in order to conform with local regulations for noise and emissions.
The result of this research: maximum torque and power with exceptional acceleration in the low and mid range permitting full exploitation of your engine power band resulting in greater riding pleasures.
Schussboelie schreef:Hoeveel betaald voor die G-pack?
Is eigenlijk gewoon een weerstandje.
Te koop voor $15 met originele Suzuki-stekkers.
Suzuki heeft als gevolg van te veel ongevallen met (overtrokken) wheelies in de lagere versnelingen een vertraging ingebouwd. Dat weerstandje maakt de ECU wijs dat 'em constant in 5e of 6e zit.
Maakt in veel gevallen de moto wel leuker om mee te rijden.

Kan kloppe, hetgeen dat ik er al allemaal van gelezen heb is het niet merkbaar op de testbank omdat ge geen vermogen meer krijgt. Het enigste dat het doet is (in mijn geval) er voor zorgen dat mijn max vermogen ook in 2de en 3de vitesse word vrijgeven. En blijkbaar voor moto's die begrensd zijn op topsnelheid (hayabusa en dergelijke) wordt deze begrenzing ongedaan gemaakt. Alé dit is wat ik uit alle uitleg kan halen die ik er al over gelezen heb. Of het echt merkbaar gaat zijn zal ik moeten afwachten.kiki schreef:joe manne heb ook zoon g-pack op tlr gehad.ding deed niets bleek op testbank.staat nu in mijn vitrinne kast naast schaal model van tlr. ps .is zelfs afterade samen met power commender.
Zat er al op, voor grotere foto kijk hier ff:Yoerie Roesjpoepoev schreef:Hey Paco,
Misschien ook wat om een undertail te monteren? (of zit die er al op? Kan ik op je kleine fotootje niet zien...)
Paco schreef:Kan kloppe, hetgeen dat ik er al allemaal van gelezen heb is het niet merkbaar op de testbank omdat ge geen vermogen meer krijgt. Het enigste dat het doet is (in mijn geval) er voor zorgen dat mijn max vermogen ook in 2de en 3de vitesse word vrijgeven. En blijkbaar voor moto's die begrensd zijn op topsnelheid (hayabusa en dergelijke) wordt deze begrenzing ongedaan gemaakt. Alé dit is wat ik uit alle uitleg kan halen die ik er al over gelezen heb. Of het echt merkbaar gaat zijn zal ik moeten afwachten.
Niekes & Gitte schreef:paco ,weet ge al in welke kleur(en)hebt ge er misschien een fotoke van da ge opt forum kunt zetten??ben eens benieuwd.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten