dan toch nog iets positief aan de gentse feesten...

Moderator: Moderators

dan toch nog iets positief aan de gentse feesten...

Berichtdoor wreckah » Za Jul 15, 2006 10:54 am

amai twordt weer afzien de volgende dagen (ik woon zo goed als onder sint-baafs): laweit, gezeik, en veel te veel volk...

gelukkig lopen zowat ALLE flikken nu rond in gent centrum, en dat maakt het terug wat leuker net buiten gent ;)

ben deze ochtend even naar het papierfabriekske gereden (het locale circuit), en mijn eerste kneedowns op openbare weg gezet woo-hoo. Klinkt misschien onverantwoord, maar ik moet zeggen, op de raptor is dat dus een fluitje van een cent hee! kheb nog niet eens op de rand van mijn banden gereden...

straks nog een toerke doen denk ik :moto:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
wreckah
Sponsor

Berichtdoor Speedieke » Za Jul 15, 2006 1:01 pm

Heerlijk!! :D :duim:
.. amper op't forum te vinden, te druk in de weer met rsolution.be, stuur een berichtje als deze (te) snelle jongen ergens op dient te reageren ;)
Gebruikers-avatar
Speedieke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor The Antverpian Pirate » Za Jul 15, 2006 1:09 pm

ale veel sterkte gewenst voor de komende dagen
en have fun op u toereke :duim:
rs 250 driver = The Antverpian Pirate
Gebruikers-avatar
The Antverpian Pirate
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Perre » Za Jul 15, 2006 7:02 pm

wreckah schreef:amai twordt weer afzien de volgende dagen (ik woon zo goed als onder sint-baafs): laweit, gezeik, en veel te veel volk...

gelukkig lopen zowat ALLE flikken nu rond in gent centrum, en dat maakt het terug wat leuker net buiten gent ]ben deze ochtend even naar het papierfabriekske gereden (het locale circuit),[/b] en mijn eerste kneedowns op openbare weg gezet woo-hoo. Klinkt misschien onverantwoord, maar ik moet zeggen, op de raptor is dat dus een fluitje van een cent hee! kheb nog niet eens op de rand van mijn banden gereden...

straks nog een toerke doen denk ik :moto:

ahaaaah, dat waarde gij dus die mij uit mijn slaap heeft gehaald :D

neen, graptjen, zou wel kunnen met de ramen open (hoor'k zo heel af en toe is een paar moto's doortrekken) maar heb goed en lang geslapen :cool:
Hieronder staat een leugen!
Hierboven staat de waarheid.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Perre
2fast4u.be Senior Lid

Terug naar Off-Topic